Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.601
4.281
Ik zit ook rond 120-140 stuks. Ik ben ook fan van de whisky en cocktailstanden en ik ben ook naar het einde van de avond toe vrijgevig in het geven van rondjes voor de groep :D Dat Helpt ook niet :D

eerste jaar had ik 40 tokens gekocht in voorverkoop. Ik moest in de eerste avond al bijhalen :D
Haha ja die whiskey en coktails zullen wel schelen, heb ik nog nooit gehaald.
Maar ik denk wel als de map er nu opstaat dat een laatste mededeling van de organisatie niet lang op zich zal laten wachten.
Ik verwact echt vandaag nog wel iets, morgen ten laatste. Of hebben we echt al een hele maand langs die map doorgekeken? :D
ja ik verwacht eigenlijk wel iets om 16:00 vandaag
maar kan ook gewoon alleen de plattegrond zijn, ik denk niet dat de cancellations en vervangers nu al zullen komen eerlijk gezegd. ze zullen ten minste zekerheid afwachten over 1914 lijkt me.

Kevinmeteenk

Playlistbediener
17 mei 2023
40
66
Ik zie dat de skullies staan op de plek van GMM Tokens (wisselend tussen map en plan). Stukje bij beetje is ons speurwerk toch erg behulpzaam aan het worden!

Somekindofdylan

Gouden Tip
26 jun 2022
440
470
Ben voorlopig niet al te tevreden met de ligging van de opstapplaatsen voor shuttles. Lijkt me toch een eindje wandelen, zowat halverwege doorheen de camping. Ik herriner me 4-5 jaar geleden net voor de deur afgezet te worden.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

gerbthederp

Randprogramma
17 nov 2022
145
306
Ik zie dat de skullies staan op de plek van GMM Tokens (wisselend tussen map en plan). Stukje bij beetje is ons speurwerk toch erg behulpzaam aan het worden!
is inderdaad op het plan 'skullies' en op de map 'tokens'... Ben zeer benieuwd of we zo last minute echt nog een andere betalingsmanier krijgen?
Het eerlijkste voor ons lijkt me dat ons aantal tokens op ons bandje/pasje te staan komt onder de naam skullies en dat als je ze koopt op de wei dat je even je bandje/pasje moet tegenhouden en je tokens erop komen. Maar dan het probleem van bier/drank halen voor een hele groep nog altijd wel!

• Leuk
Waarderingen: Simoni

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
387
192
Ziet er inderdaad naar uit dat die bottleneck weg is én er een tribune bij is gekomen. Zoals jij ook al zegt, dat zijn twee uitstekende veranderingen. Dikke complimenten aan de organisatie als dit inderdaad zo uitpakt als wij nu denken.
Die irritante bottleneck is weg en het gaat toch ook stuk minder wandelen zijn tot aan de jupiler stage. Vorig jaar moest je echt hele terrein rond

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.704
2.867
yes ik vind filterkoffie ook helemaal prima, ben niet zo moeilijk met koffie. vroeg het me gewoon af

ze verkopen op het terrein bij de koffietentjes ook ijskoffie trouwens, vond dat echt heel chill in die hitte vorig jaar.

ik vind korplikaani ook altijd wel een leuk feestje, ongeacht de setlist. Typisch zo'n band die ik heerlijk vind op een festival voor wat afwisseling, maar wat ik niet zo snel thuis zou op zetten.
Korpiklaani is altijd wel tof, alleen hangt het wel een beetje van het moment af.
Zo speelden ze afgelopen jaar op Summer Breeze direct na Paradise Lost, en laatst op Durbuy Rock Festival direct na Rotting Christ.
Zowel PL als RC was ik zo van onder de indruk, dat Korpiklaani eigenlijk helemaal niet meer binnen kwam bij mij (bij Summer Breeze ben ik toen dan ook maar snel weggegaan richting Fleshgod Apocalypse, wat een geweldige beslissing bleek te zijn!).
Zou Korpiklaani voor deze bands hebben gestaan, was het waarschijnlijk een ander verhaal.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.601
4.281
Volgens mij is Costa gewoon koffie.
betekent dat dat ze geswitched zijn van Koffie sponsor? weet de naam van die oude even niet meer, maar slechter dan dat kan het niet worden
Als je het laatste wil, altijd welkom in mijn tent op Boneyard.
jammmer dat je niet meer je oude naam en oude profielfoto gebruikt, anders was die opmerking nog leuker.
Ben voorlopig niet al te tevreden met de ligging van de opstapplaatsen voor shuttles. Lijkt me toch een eindje wandelen, zowat halverwege doorheen de camping. Ik herriner me 4-5 jaar geleden net voor de deur afgezet te worden.
ja inderdaad, dit jaar voor het eerst met de shuttlebus te maken en dat drop off point is wel erg jammer, had verwacht dat je gewoon in de buurt van de festival ingang wordt gedropt maar blijkbaar is dat nog een flinke wandeling

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.704
2.867
My Dying Bride (Ghost missen is één van mijn vier grote clashes van het weekend, maar keuze gemakkelijk gemaakt want My Dying Bride één van mijn absolute favoriete groepen)

Draconian (als ik op tijd van de toog weggeraak)
Als MDB-fan zou ik dan maar meerdere alarms zetten, want Draconian ga je echt niet willen missen!! 😀

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.489
1.756
betekent dat dat ze geswitched zijn van Koffie sponsor? weet de naam van die oude even niet meer, maar slechter dan dat kan het niet worden

Geen idee welke koffie Graspop heeft, ik drink geen koffie.

Maar sinds 2021 is Costa koffie in België beschikbaar via The Coca Cola Company, dus dat verklaart wel de switch naar Costa ;)

• Leuk
Waarderingen: Loek123

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
102
225
Korpiklaani is altijd wel tof, alleen hangt het wel een beetje van het moment af.
Zo speelden ze afgelopen jaar op Summer Breeze direct na Paradise Lost, en laatst op Durbuy Rock Festival direct na Rotting Christ.
Zowel PL als RC was ik zo van onder de indruk, dat Korpiklaani eigenlijk helemaal niet meer binnen kwam bij mij (bij Summer Breeze ben ik toen dan ook maar snel weggegaan richting Fleshgod Apocalypse, wat een geweldige beslissing bleek te zijn!).
Zou Korpiklaani voor deze bands hebben gestaan, was het waarschijnlijk een ander verhaal.
Vorig jaar was de zanger op Alcatraz spijtig genoeg te dronken om deftig te kunnen performen. Gelukkig had het publiek er gewoon veel zin in en was het alsnog een feestje

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Kneuzer

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.424
1.723
ja inderdaad, dit jaar voor het eerst met de shuttlebus te maken en dat drop off point is wel erg jammer, had verwacht dat je gewoon in de buurt van de festival ingang wordt gedropt maar blijkbaar is dat nog een flinke wandeling
Die shuttle drop-off is inderdaad niet meer zo gemakkelijk dan 4-5 jaar geleden. Je kon dan via die speciale zij-ingang echt in no-time het festivalterrein op.
Nu moet je toch een paar kilometer doorstappen, je hebt een eerste check (zonder rugzak o.i.d. mag je redelijk vlot doorlopen), daarna wandel je het hele campingterrein langs en eventueel via de Metal Market kom je aan de kluisjes met daarna de poortjes van de ingang.

In het heengaan gaat dat nog lekker vlot en met volle moed. Na een lange festivaldag gaat die terugweg al wat trager. 😅

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Parfex

Playlistbediener
23 feb 2023
48
114
Vorig jaar was de zanger op Alcatraz spijtig genoeg te dronken om deftig te kunnen performen. Gelukkig had het publiek er gewoon veel zin in en was het alsnog een feestje

Was voor mij toch ook een domper op de feestvreugde - kende nauwelijks zijn teksten nog. Had een mooie opwarmer kunnen zijn voor de rest van de avond. Maar zoals je zegt, gelukkig moest het publiek zelf niet meer opgewarmd worden!

Ga er toch Pantera niet voor missen op Graspop dit jaar.

Kneuzer

Playlistbediener
7 nov 2022
38
45
Ja idd en je kan dus sparen voor GMM goodies.
Is wel een crediet optie ism MasterCard; voorwaarden even goed doorlezen dus :).
En alleen voor Belgische gebruikers.
Yes! Ondertussen kan ik ook al een gratis GMM 2023 shirt afhalen, omdat ik al enkele keren met deze app heb betaald. :D je kan ook meedoen met wedstrijden om tickets te winnen of idd zo'n '3D skullie' te krijgen, volgens mij had ik strandlaken er ook bij zien staan.

• Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Gebruikers die dit onderwerp bekijken