Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Rock Imperium heeft wat namen voor volgend jaar gedeeld. Kan interessant zijn voor Graspop.
rif-post-2023.jpg
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Deep Purple gaat weer touren? wordt het niet een keer tijd voor pensioen.
Verder niet echt veel namen die ik herken naast DP/Helloween
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Soen op GMM 2023 lijkt me dan wel een zekerheidje. Die stonden op de oorspronkelijke 2020 editie.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Rock Imperium heeft wat namen voor volgend jaar gedeeld. Kan interessant zijn voor Graspop.
rif-post-2023.jpg
Jeeeh de eerste namen voor 2023 🥳

Zijn wel vooral old school metal namen waar Graspop er altijd een paar van heeft. Misschien Helloween eens? Verder lijkt Soen me nu wel zeker
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en prins

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Nieuwe Wacken namen zit niet echt iets voor graspop bij, zo ongeveer alle grote namen die er tussen staan stonden dit jaar op Graspop.
Van de bovenste 6 namen stond enkel Wardruna er niet dit jaar.
Warduna verwacht ik eigenlijk nog wel op Graspop, want ze stonden in 2020 of 2021 op de line up geloof ik.

De andere bands ken ik niet of doen me niet zo veel.

2 steps from hell ken ik niet, maar die kunnen we dus afschrijven want is een Wacken Exclusive
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
iron maiden weer op tour 2023! zal het dan toch weer ??? de graspop huisband !!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
iron maiden weer op tour 2023! zal het dan toch weer ??? de graspop huisband !!
Ze hebben dan een totaal andere tour dan degene waar ze nu mee stonden, dus het is zeker niet uitgesloten. Al zitten ze met Wacken in het 2e deel van de festivalzomer, dus kunnen ze ook met zalen in het vroege najaar combineren.

Op werchter komen ze nooit terug, maar geen idee hoe pukkelpop hen een aantal jaren geleden bevallen is. Van mij zijn ze altijd welkom op graspop, maar kan me voorstellen dat velen die plek liever anders invullen.

Bovenaan bij Wacken inderdaad allemaal namen die dit jaar graspop aandeden. Mogen we die dan inruilen voor een aantal bands die dit jaar op Wacken stonden? 🙃
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Bovenaan bij Wacken inderdaad allemaal namen die dit jaar graspop aandeden. Mogen we die dan inruilen voor een aantal bands die dit jaar op Wacken stonden? 🙃
Ja Iron Maiden ruilen voor Slipknot graag :)
Graspop 2007 + 2008
Bedoelde meer dat het van mij niet hoeft 2 jaar achter elkaar. Maar goed dat is dan weer mijn mening. Heb ze afgelopen editie voor het eerst gezien en het was niet slecht maar hoef ze niet zo nodig nog een keer te zien. Al zal ik wel in de minderheid zijn op Graspop met die mening gok ik :) zeker als ik het aantal Maiden shirts zie daar.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ja Iron Maiden ruilen voor Slipknot graag :)

Bedoelde meer dat het van mij niet hoeft 2 jaar achter elkaar. Maar goed dat is dan weer mijn mening. Heb ze afgelopen editie voor het eerst gezien en het was niet slecht maar hoef ze niet zo nodig nog een keer te zien. Al zal ik wel in de minderheid zijn op Graspop met die mening gok ik :) zeker als ik het aantal Maiden shirts zie daar.
Bij die shirts ben ik regelmatig bij.
Maar ik ga akkoord met je voorgestelde ruil 😉 ik zie maiden dan wel ergens anders als het een beetje uitkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ik verwacht dat de meerderheid van namen op Wacken niet op Graspop zal staan omdat dat inderdaad een best gat is van juni tot augustus
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik verwacht dat de meerderheid van namen op Wacken niet op Graspop zal staan omdat dat inderdaad een best gat is van juni tot augustus
Inderdaad! En bovendien stonden ze er bijna allemaal dit jaar al. Bands als Nervosa, Jinjer en Burning Witches zullen we terugzien op Alcatraz. Megadeth misschien headliner daar? Murphis naar Lokerse Feesten en Iron Maiden voor een losse show. Die komen echt niet weer naar Gmm
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Als Maiden weer komt word ik gek. Met alle potentiële headliners die hier rondgaan is dat het grootste voorbeeld van totale ideeenarmoede bij de organisatie. De boeking van Muse door Werchter zou origineler zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Als Maiden weer komt word ik gek. Met alle potentiële headliners die hier rondgaan is dat het grootste voorbeeld van totale ideeenarmoede bij de organisatie. De boeking van Muse door Werchter zou origineler zijn
Ben het hier helemaal mee eens.
Hoop op een verjonging van de headliners de komende jaren, en daarnaast denk ik dat een headliner op herhaling boeken nooit wenselijk is. Alleen als er echt niks tourt maar denk niet dat dat het geval is. En in dat geval liever een nieuwe band promoten tot headliner zoals Ghost/Gojira/Pwd/nightwish etc. in plaats van 2 jaar achter elkaar hetzelfde
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken