Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

duck

Randprogramma
8 jan 2019
160
147
Welke bands van alleen de onderste regel van iedere dag zijn jullie must-sees?

Een beetje laat, maar omdat ik vooral voor de under/mid-card ga, wil ik mijn top 10 toch even doorgeven:

1. The Great Old Ones
2. Celeste
3. Mistyhyrming
4. The Curse Of Millhaven
5. Disillusion
6. Bütcher
7. Zeal & Ardor
8. British Lion
9. Gaahls Wyrd
10. Spiritbox

Ook Dool, The Vintage Caravan en Fleddy maar al gezien dus niet in de top 10.

Vreemd dat niemand Bütcher vermeld. Luister eens naar hun album 666 Goats carry my chariot. Toen ik daar de eerste keer naar luisterde wist ik niet of het serieus was of een parodie. Maar o zo goed gedaan.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
341
67
:ROFLMAO:3 mei een foto van het terrein, ze zijn begonnen ! gisteren een foto van het terrein met 3 palen. dus daar zit het tempo ook lekker in :ROFLMAO:
komt allemaal goed! heb een goed gevoel bij a.s. woensdag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
341
67
hoeveel bands kunnen we eigelijk nog verwachten? uitgaande van dat de vrijdag vol is met 34. kunnen er op donderdag en zondag nog 3 en op zaterdag nog 2 bij. plus de aanvulling van afvallers, zit je al gauw op 14/15 bands.

:ROFLMAO: wat (persoonlijke) suggesties: hammerfall, ad infinitum, axel rudi pell, thunder mother, raven age, geoff tates (empire), evil invaders, airbourne, iconic.
en wat mss wat te hoog gegrepen: blind guardian of epica.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekdoos

koekdoos

Geliefde act
22 okt 2018
1.506
752
hoeveel bands kunnen we eigelijk nog verwachten? uitgaande van dat de vrijdag vol is met 34. kunnen er op donderdag en zondag nog 3 en op zaterdag nog 2 bij. plus de aanvulling van afvallers, zit je al gauw op 14/15 bands.

:ROFLMAO: wat (persoonlijke) suggesties: hammerfall, ad infinitum, axel rudi pell, thunder mother, raven age, geoff tates (empire), evil invaders etc.

Night Ranger mag er nog wel bij 🤪

• Leuk
Waarderingen: xydroh en Joslittel

Virp

Playlistbediener
21 nov 2014
17
10
Ik weet dat er verschillende campings zijn, maar ik kan me voorstellen dat elke camping andere karakteristieken heeft?

Zelf zou ik graag dichtbij zitten, maar wel ook een beetje slapen snachts. Welke camping(s) kunnen jullie mij aanraden?
Gewoon de boneyard? Of wordt dat weinig slapen?

Gebruikers die dit onderwerp bekijken