Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Grotere worden inderdaad makkelijk verplaatst, kleinere minder. Zit zelf eigenlijk te wachten totdat Carmina Burana nog wordt verplaatst, Black Pumas in de AFAS en misschien ook wel Heaven Shall Burn en Lamb of God in 013, maar die andere verwacht ik wel dat ze doorgang zullen vinden.
Heb ook tickets voor Lamb of God maar houd er sterk rekening mee dat deze niet doorgaat. Kan nog wel genieten van Dewolff, Soen en 4B2M dit jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Weet iemand of er al een definitieve bevestiging is gekomen uit het kamp van Soen over de tour? Gaat deze door?

Die band is trouwens stilletjes van het Graspop affiche verdwenen en tot nu toe ook niet op Alcatraz. Vreemd, zullen toch wel ergens op een affiche komen lijkt me.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Weet iemand of er al een definitieve bevestiging is gekomen uit het kamp van Soen over de tour? Gaat deze door?

Die band is trouwens stilletjes van het Graspop affiche verdwenen en tot nu toe ook niet op Alcatraz. Vreemd, zullen toch wel ergens op een affiche komen lijkt me.
Geen definitieve bevestiging, maar ze maakten pas nog reclame voor de tour van dit najaar, dus dat lijkt goed te komen.
Wat betreft Graspop en Alcatraz kan het nog beide kanten op. Staan natuurlijk op Hellfest en Copenhell en staan in augustus ook op Brutal Assault. Lijkt me dat ze Graspop ook gewoon gaan doen, hoor.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Zal 'm hier ook nog even zetten, mocht je 'm gisteren gemist hebben. Misschien wel interessant voor sommigen.
Five Finger Death Punch komt op 20 juni naar de RTM Stage van Ahoy. Show wordt, als het goed is, maandag aangekondigd, verkoop start vrijdag 29 oktober om 10.00.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
slash met myles kennedy komt ook met een nieuw album (febr.) zou dat nog een optie kunnen zijn? weet niet hoe de tour van GnR precies gaat.
vind de combi helloween/hammerfall ook wel aardig. van mij mag helloween de marquee (vrijdags) afsluiten.
In theorie kan het. Slash is dan met GnR door Europa aan het trekken en Myles solo. Ze kunnen dus wat gezamenlijke dingen doen, maar verwacht het eigenlijk niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Zal 'm hier ook nog even zetten, mocht je 'm gisteren gemist hebben. Misschien wel interessant voor sommigen.
Five Finger Death Punch komt op 20 juni naar de RTM Stage van Ahoy. Show wordt, als het goed is, maandag aangekondigd, verkoop start vrijdag 29 oktober om 10.00.
En wederom met Megadeth...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
is het nu bevestigd ja? Eindelijk een fatsoenlijke show in RTM Stage! Ga deze op Swap in de gaten houden, hopelijk een goedkoop kaartje op de kop tikken.
Denk dat Mojo om 10 uur komt, maar ze hebben het zelf in ieder geval al bevestigd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
hoe zou het gaan met de kaartverkoop? graspop deelt op facebook dat volgende week de reguliere verkoop begint. maar volgens mij was bijna alles al uitverkocht. (als iedereen zijn tickets behoud). in ieder geval de combi's en de dagtickets voor zondag.
Is denk ik heel weinig over nog. Zou me niet verbazen als volgende week alles de deur uit vliegt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
November 22 wel te verstaan. Kutzooi. Ik moet eerst nog maar zien of het dan wel doorgaat (inclusief alle andere events) gezien al die onzinnige angst overal.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Ja lap. Jaar langer wachten op Kreator dus.

Gelukkig nog 2 concerten in de AB staan dit jaar.
En hopen dat Nightwish wel doorgaat.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ja lap. Jaar langer wachten op Kreator dus.

Gelukkig nog 2 concerten in de AB staan dit jaar.
En hopen dat Nightwish wel doorgaat.

Nightwish is gelukkig afwachten of maatregelen het tegenhoudt. Vanuit huidige regelgeving en de band gaat het nog steeds door.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Met Thy Art is Murder en Gatecreeper wel twee mooie supports erbij. Stevig pakketje zo. Hoop nog steeds op Lamb of God op Alcatraz, dit is lang wachten op die topband
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Met Thy Art is Murder en Gatecreeper wel twee mooie supports erbij. Stevig pakketje zo. Hoop nog steeds op Lamb of God op Alcatraz, dit is lang wachten op die topband
Zie nu ook dat die tour van Thy Art Is Murder in december 2022 is afgelast. Dat verklaart een hoop dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken