Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Damn, dat was de enige reden dat ik nog op zoek was naar kaarten voor de zondag.
Had al kaarten voor 2 dagen Pinkpop, wilde die zondag graag nog Aerosmith zien op Graspop
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
ByZegut meldt dat Graspop op zoek is naar een vervanger voor Aerosmith.
Zou wel balen zijn, kan ook niet zo snel een band bedenken die hen kan vervangen.
Scorpions kunnen die dag al niet meer want dat staan ze in Dortmund, en dat is de enige echte vervanger die ik kan bedenken

Van alle mogelijke headliners die touren volgend jaar blijft er niet veel over. Sabaton staat die dag ook al op Hellfest.
Wellicht Nightwish maar dat is natuurlijk niet echt een vervanger waar mensen op zitten te wachten die een ticket kopen voor Aerosmith
GnR zal ook geen twee dagen achter elkaar spelen

Kan iemand nog een potentiele vervanger bedenken die tourt tijdens Graspop?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
sabaton staat de 26ste op hellfest, dus mss een combi nightwish/sabaton.
Je hebt gelijk inderdaad, ik heb inderdaad gekeken naar de verkeerde zondag.
Ik zie ze echter niet nog 2 headliners erbij boeken aangezien Deftones en Deep Purple er al staan wat in principe gewoon headline waardige bands zijn.
Wel erg naar voor de mensen die een ticket kochten voor Aerosmith, ik kan me niet voorstellen dat die blij zijn met een vervanger als Sabaton of Nightwish namelijk. Aerosmith was toch wel de exlcusieve naam van Graspop, zou jammer zijn als die weg vallen

Misschien een te negatieve gedachte maar ben toch wel bang dat het hier niet bij zal blijven, als alles doorgaat dit jaar, wat we natuurlijk allemaal wel hopen, dan zal het wel zijn met een verdunning in bands, vooral de bands die van buiten Europa komen.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
181
252

Nieuwe datum voor Graspop Metal Moose: zondag 17 april 2022!

Op de skipistes wordt er al volop ganz viel Spaß beleefd, maar de allergrootste indoor après-ski party van het jaar wordt helaas even uitgesteld. Als gevolg van de nieuwe maatregelen in het kader van de gezondsheidscrisis vindt de allereerste editie van Graspop Metal Moose in het Antwerps Sportpaleis nu plaats op zondag 17 april 2022. Vanaf 16u zullen duizenden metalheads van heinde en verre met elkaar verbroederen aan de drie centrale bars op het middenplein, goed voor 150 lopende meter toog. Uitkateren en bekomen van de grootste metalparty ter wereld kan daags nadien op Paasmaandag.

Wat kan je verwachten van Graspop Metal Moose? Non-stop rock & heavy metal! Van klassiekers tot de nieuwste hits en de grootste meezingers in een onvergetelijke après-ski sfeer! De beste metal-DJ’s, coolste tribute acts en enkele verrassende special guests entertainen je een ganse avond lang. De line-up volgt spoedig.

Auch ganz toll: halve liters bier en shotjes, dansers, pyro en special effects, skiliften, und… De allereerste metalonaise! Iedereen in lederhosen, dirndl, vikingoutfit of battle jacket is welkom om mee de langste metal polonaise ter wereld te vormen!
Reis wijs! Kom met de Metal Moose bus, drink een glaasje en laat je veilig weer naar huis brengen. De bussen vertrekken vanuit Kortrijk, Gent, Hasselt, Leuven, Mechelen, Mol, Dessel en Vosselaar.

Tickets en info op graspopmetalmoose.be.

Reeds gekochte tickets blijven geldig voor de nieuwe datum. Tickethouders worden persoonlijk via mail gecontacteerd.

Dit event is een co-productie van Graspop Metal Meeting, Moose Bar en Live Nation.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ByZegut meldt dat Graspop op zoek is naar een vervanger voor Aerosmith.
serieuze streep door de rekening. ik zie dat ozzy zijn tour in engeland stopt 14 juni, die hebben waarschijnlijk wel goede contacten. Anders kan ik niet meteen aan iets denken
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Zuur maar niet onverwacht. Xeker na dat mopperinterview met de bassist dat hij weinig zin had in een tour.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
serieuze streep door de rekening. ik zie dat ozzy zijn tour in engeland stopt 14 juni, die hebben waarschijnlijk wel goede contacten. Anders kan ik niet meteen aan iets denken
Da's 2023. Nou denk ik dat je Ozzy sowieso niet meer op je festival moet willen hebben, maar toch.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Da's 2023. Nou denk ik dat je Ozzy sowieso niet meer op je festival moet willen hebben, maar toch.
ik denk niet dat het nu van willen is, anders stond die al op de affiche, maar gewoon maar om iets te vinden waarvan de aerosmith fans de naam herkennen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
bon jovi zou ook wel best goed passen als aerosmith vervanger, maar die hebben helemaal niks geplanned, dus zie het niet meteen gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Download UK heeftn et een een hoop namen bekend gemaakt:
o.a. Alter Bridge, Frank Carter & The Rattlesnakes, Motionless in White, Thy Art Is Murder, Mastodon, The Distillers, The Darkness, 3 Doors Down, Lacuna Coil, Funeral For A Friend, Bowling For Soup, The Menzingers, Sepultura
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Download UK heeftn et een een hoop namen bekend gemaakt:
o.a. Alter Bridge, Frank Carter & The Rattlesnakes, Motionless in White, Thy Art Is Murder, Mastodon, The Distillers, The Darkness, 3 Doors Down, Lacuna Coil, Funeral For A Friend, Bowling For Soup, The Menzingers, Sepultura
Mag je even helpen, want volgens mij is dit niet het geval. Ik zie het in ieder geval niet en veel van die namen stonden er al.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ben wel blij dat 3 doors down terug in the picture komt, al zie ik die aankondiging ook niet, waar zag je die?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
En Alter Bridge...... Het blijft frustrerend dat Kennedy en Tremonti wel op de bill te vinden zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken