Graspop 2014

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Op Verzoek,

hier kunnen jullie al jullie info en geroddel kwijt over GMM, Graspop Metal Meeting 2014.


Bevestigd: (sorry for caps, heb het gekopieerd)
ALESTORM
ALTER BRIDGE
ANNIHILATOR
AVENGED SEVENFOLD
BATTLECROSS
BLACK SABBATH
BLESSTHEFALL
BRING ME THE HORIZON
CARCASS
COMEBACK KID
CROSSFAITH
CULT OF LUNA
CYNIC
DEATH: DTA
DORO
ELUVEITIE
EMMURE
ENSLAVED
GLORYHAMMER
GRAVEYARD
HATEBREED
HUNTRESS
JEFF SCOTT SOTO
KYLESA
LEGION OF THE DAMNED
METAL CHURCH
NAILS
NAPALM DEATH
NECROPHOBIC
NEUROSIS
OPETH
ORANGE GOBLIN
PARADISE LOST
POWERWOLF
PRIME CIRCLE
PRO-PAIN
SABATON
SKYHARBOR
SOLSTAFIR
SOUNDGARDEN
THE BLACK DAHLIA MURDER
THE DILLINGER ESCAPE PLAN
THE TREATMENT
TIAMAT
TRIPTYKON
UNIDA
VOLBEAT
W.A.S.P.
WALLS OF JERICHO
WATAIN
WE CAME AS ROMANS
 

Pc-Freak

Playlistbediener
8 dec 2013
37
0
mercikes

ik hoop voor Graspop ook snel op nieuwe namen :) ze zijn geleden van 6 december.
het waren er wel veel.
Ik ga dus combi naar Graspop en combi naar Rock Werchter.
Zo dat was mijn eerste post in dit topic
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Tot nu toe de sterkste Belgische affiche deze zomer, en dan ben ik nog geeneens een echte metalhead.

Volgens mensen op het Graspopforum kunnen we Mastodon, Baroness, Gojira, Megadeth en Rob Zombie ook op de affiche verwachten. En aangezien Alice In Chains niet meer op Werchter kan verwacht ik hen ook.

*kwijl*
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hele dikke lineup! De headliners zijn zoals (bijna) altijd zooi, maar het verdere programma is echt te gek. Als ik zou gaan zou ik deze bands willen checken:

Bring Me The Horizon, Carcass, Cult of Luna, Cynic, Enslaved, Graveyard, Kylesa, Nails, Napalm Death, Neurosis, Opeth, Solstafir, The Dillinger Escape Plan en Triptykon.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
+ Lamb of God, In Flames, Poison My Blood, By The Patient, Shadows Lie, Raven Lord, Deez Nuts, Exodus, Anthrax, Generation Kill, Ragnarok, Kataklysm, Kaira en Komah

http://www.festivalinfo.nl/news/29570/Nieuwe_Graspop-namen_gelekt_via_Google_Search/
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
ik kan niet meer mijn post editen met nieuwe namen. maar zijn inderdaad heerlijk.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Tot nu toe de sterkste Belgische affiche deze zomer, en dan ben ik nog geeneens een echte metalhead.

Volgens mensen op het Graspopforum kunnen we Mastodon, Baroness, Gojira, Megadeth en Rob Zombie ook op de affiche verwachten. En aangezien Alice In Chains niet meer op Werchter kan verwacht ik hen ook.

*kwijl*

Mee eens! weet iemand of Graspop snel uitverkoopt? wil misschien toch wel gaan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Mee eens! weet iemand of Graspop snel uitverkoopt? wil misschien toch wel gaan.

Bij mijn weten is Graspop nog nooit uitverkocht geweest, of het moet uitzonderlijk 1 dag aan de kassa zijn ofzo. De affiche is dit jaar wel uitzonderlijk sterk, maar daartegenover staan relatief 'zwakke' headliners, dus geen zorgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.005
6.053
De Amerikaanse metalband Megadeth zal gedurende de aankomende editie van Graspop Metal Meeting toch niet op het podium te zien zijn. Door het overlijden van de broer van bassist David Elfson aan kanker, heeft de band alle nabije tourdata gecanceld.

Het festival is momenteel op zoek naar een andere afsluiter voor op de allerlaatste festivaldag. Wie dit zal zijn, wordt later door de organisatie bekend gemaakt.

Graspop vindt plaats van 27 tot en met 29 juni in festivalpark Stenehei in België.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Zal wel gewoon Rob Zombie doorschuiven zijn naar spot van Megadeth, en iets als Channel Zero (nieuwe plaat en toch niet op Graspop) als extra opvulling in de vooravond. Bij zijn vorige passages waren er al klachten dat de show van Rob Zombie in daglicht niet tot zijn recht komt, dit is een kans om daar verandering in te brengen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken