Ik reis ook alleen en heb net de Eurostar geboekt op dinsdag. 's Nachts neem ik dan een coach vanuit Londen rechtstreeks tot aan het festival. Trein vind ik inderdaad handiger qua bagage, alhoewel ik sowieso altijd licht reis. Daarbuiten heb ik ook gewoon een persoonlijke voorkeur voor de trein + vanuit België is het niet zo makkelijk vliegen op Bristol ivm vanuit Nederland. Prijs viel ook goed mee als je er op tijd bij bent.
Neig naar dezelfde optie momenteel. Eurostar Londen en dan coach. Vanuit België (zit in regio Leuven) zijn de prijzen naar Bristol al boven 350 euro en dan nog niet eens rechtstreeks.
Met de auto lopen de kosten ook al snel op, tenzij je auto kan delen. Ticket op trein/ferry richting Folkestone is heen en terug een 180 euro. Dan brandstofkosten. Parkingticket in Glasto is 60 pond. En die ferry en parking kost evenveel of je nu alleen of met 4 in de auto zit. File. Links rijden...
Uit nieuwsgierigheid. Welk vertrekstation voor de coach in Londen neem je? En hoe laat? Ik wil graag woensdagmorgen vroeg in Glastonbury zijn. Zag dat er bussen vertrekken rond 3 uur 's nachts. Eventueel dinsdagavond laat een Eurostar nemen en dan een nachtbus. Maar dan zit je wel al direct met een serieus slaaptekort nog voor het festival begint.