UK Glastonbury 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
10.541
4.121
Ja, had pas eind april een nieuwe update verwacht. Doen ze andere jaren ook aparte aankondigingen/posters per area? Hopelijk vanaf nu elke week een podium. Volgende week The Park bvb.
Yes. Vorig jaar verscheen er elke week een poster van een podium of area. Toen wel pas vanaf mei.

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
10.541
4.121
Poster_2023_V10.thumb.png.62f21fbf92e5cd1b1d869da47484c61c.png
Lana nu hoger op de poster haha.

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
10.541
4.121
Vraag me af of Queens of the Stone Age er nog bij gaat komen. Maf dat The Guardian (was het toch?) die twee weken terug wel in hun persbericht vermeldde.

peper

Campingartiest
15 nov 2022
90
104
Ik had begrepen (weet bron niet meer) dat Lil Nas X subt voor Elton John op de Pyramid Stage.

Pyramid Stage headliners: Arctic Monkeys - Guns N’ Roses - Elton John
Pyramid Stage subs: Royal Blood - Lizzo - Lil Nas X
Other Stage headliners: Wizkid - Lana Del Rey - ?

Denk dat Queens of the Stone Age dus misschien nog wel op zondag worden toegevoegd.

Vrees wel voor Pulp dan. Had daar zo op gehoopt. Secret set gaan ze denk ik niet meer doen voor de veiligheid. Hopelijk Royal Blood shiftje vroeger en Pulp toch nog als sub voor Arctic Monkeys. Pulp als Other Stage headliner tijdens Elton John zou een ramp zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

peper

Campingartiest
15 nov 2022
90
104
Zeker! Zin in!
Ik ook 😁

Ik postte het vooral als reminder, en niet als vraag van wie er bijvoorbeeld bewust niet betaalt. Vind het gek dat daar niet meerdere reminders voor gestuurd worden vanuit de organisatie/see tickets. Één mail tien dagen op voorhand kreeg ik. Maar niks meer eenmaal je kon afbetalen en dat is maar een week open. Ik zit er nu wel elke dag mee in mijn kop dat ik het nooit zou vergeten zijn maar toch.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en ThijsDB

ThijsDB

Geliefde act
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
1.630
1.726
De komende weken gaan we heel wat aankondigingen beginnen krijgen van de verschillende podia, benieuwd!
Ik weet dat de meeste grote namen al bekend zijn, maar ik heb toch nog een beetje hoop op SZA. Mooi gaatje in haar schema tussen Ierland en Polen.

• Leuk
Waarderingen: peper

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
10.541
4.121
Holy shit, met een enorme positieve verandering. Het aantal keer dat we bij de sale in november uit de betaalpagina werden gekickt, of niet @ThijsDB haha.

Due to the high volume of traffic expected for the limited number of tickets available in the resales, you will not be asked for your payment details during the booking process. Once you have submitted your order request, including the registration details for each ticket, you will receive an initial confirmation to let you know we have received your order, followed by an email within 3 hours of the sale closing, with details of how to pay for the booking. You will then have 24 hours to complete your purchase, before the order is cancelled.

Mocht ik nog iemand kunnen helpen, stuur maar een PM.

• Geweldig
Waarderingen: ThijsDB

ThijsDB

Geliefde act
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
1.630
1.726
Holy shit, met een enorme positieve verandering. Het aantal keer dat we bij de initiële sale uit de betaalpagina werden gekickt, of niet @ThijsDB haha.

Mocht ik nog iemand kunnen helpen, stuur maar een PM.
Goeie verandering, hopelijk vanaf volgend jaar ook voor de initiële verkoop. Toch direct wat minder in de weer met de kredietkaart.

• Leuk

peper

Campingartiest
15 nov 2022
90
104
Ik had mijn ticket wel te danken aan die betalingsproblemen denk ik. De general sale in november startte om 10:00 Belgische tijd en ik ben om 11:32 pas binnengeraakt omdat ik de rechtstreekse link nog had opgeslagen. Achteraf gelezen dat er velen pas op die tijdstippen zijn binnengeraakt. Al die tickets van gefaalde betalingen kwamen terug vrij.

• Leuk

ThijsDB

Geliefde act
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
1.630
1.726
Heel wat DJ's natuurlijk, staan leuke dingen tussen. Daarnaast ook Earl Sweatshirt, Yazmin Lacey en Erika De Casier die op mijn lijstje kunnen.

peper

Campingartiest
15 nov 2022
90
104
De komende weken gaan we heel wat aankondigingen beginnen krijgen van de verschillende podia, benieuwd!
Ik weet dat de meeste grote namen al bekend zijn, maar ik heb toch nog een beetje hoop op SZA. Mooi gaatje in haar schema tussen Ierland en Polen.
Zit meermaals per dag te checken of er iets is aangekondigd. Vandaag dan eindelijk :). Ik vond dit schema terug van aankondigingen vorig jaar. Uiteindelijk zal het toch wachten zijn tot eind mei voor de grote podia. Die kregen precies geen aparte aankodiging. West Holts en The Park nog wel. Maar Pyramid Stage, Other Stage en John Peel (Woodsies) niet.

Bijlagen

• FtnLnxZXwAEbkK7.jpg
    FtnLnxZXwAEbkK7.jpg
    161,2 KB · Weergaven: 11

ThijsDB

Geliefde act
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
1.630
1.726
Ik denk dat die 3 geen aparte aankondiging krijgen omdat de meeste namen daarvan normaal gezien al op de eerste poster staan. Het meeste kan je wel invullen, maar de exacte indeling wordt inderdaad wachten tot het blokkenschema.

peper

Campingartiest
15 nov 2022
90
104
Goeie verandering, hopelijk vanaf volgend jaar ook voor de initiële verkoop. Toch direct wat minder in de weer met de kredietkaart.
Ik betwijfel of dit een goeie verandering is. Doordat je niet meteen moet betalen, kan iemand (populair/met volgers) veel makkelijker andere mensen inschakelen om voor hun te reserveren. Alsook, de moeilijkheden aan het ticketproces spelen in het voordeel van doorzetters. Begrijp me niet verkeerd, eerlijk is het nooit. Ik lees dat jij en Timmetje paar keer uit het betalingsproces zijn gekickt. Mega klote. Maar uiteindelijk hebben jullie wel een ticket. Uit de betaalpagina gekickt worden heeft verder niks met voorbereiding/organisatie te maken. Maar over het algemeen hebben zij die beter georganiseerd/voorbereid zijn (meerdere devices, betaaltools bij de hand, afspraken en excels met vriendengroepje, wekker op tijd, formulier van wat je moet invullen op voorhand bestudeerd, etc..) meer kans die die dat hun halfsegats achter hun pc zetten. Als ze gewoon een loterij zouden doen heb je gewoon veel minder kans, want dan wordt er geen selectie gemaakt tussen de geengageerden en die dat vergeten waren dat ze hun hadden ingeschreven op de loterij. Een crappy systeem dat wat crasht, is dus eigenlijk misschien wel beter. En eerlijk is het nooit. Je zult altijd geluksvogels en pechvogels hebben.

peper

Campingartiest
15 nov 2022
90
104
Ik denk dat die 3 geen aparte aankondiging krijgen omdat de meeste namen daarvan normaal gezien al op de eerste poster staan. Het meeste kan je wel invullen, maar de exacte indeling wordt inderdaad wachten tot het blokkenschema.
Inderdaad, maar er zijn toch nog een paar belangrijke spots in te vullen, oa Other Stage headliner. Benieuwd ook naar SZA dat je al aanhaalde. Ze heeft nog een extra concert in London aangekondig de zondag van Glasto, dus die vrijdag of zaterdag is wel een mogelijkheid.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken