Gezocht: bijdragers aan Festileaks database

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hey all,

Eerder deze maand lanceerden we de nieuwe Festileaks website, waarbij we naast nieuws ook veel meer aandacht besteden aan het forum maar ook aan onze database. We proberen een compleet overzicht te scheppen van festivals in binnen- en buitenland, wie er speelt en hoe duur een kaartje is. We merken dat deze pagina's al veel worden bezocht en willen dus graag het team uitbreiden dat zich hiermee bezig houdt :)

Goed om te weten is sowieso dat de Festileaks Festivalagenda een community effort is. Dat wil zeggen dat iedereen op de agenda-site een (apart) account aan kan maken en daarmee wijzigingen kan maken aan de database. Veel organisaties en enthousiastelingen maken hier al gebruik van.

Het Festileaks team houdt zich bezig met het keuren van de revisies van de users, maar ook met het zelf bijhouden van de belangrijkste festivals. Het is al fijn als je er een paar uurtjes per maand in kan steken. Dat kan helemaal op momenten dat je het zelf uitkomt en je doet er zowel dit platform als festivalliefhebbers een dik plezier mee. De functie is vrijwillig, maar we kunnen je regelmatig naar een festivalletje sturen als dank. En je krijgt er een leuke groep vrienden gratis bij.

Dus: ben je graag de hele dag bezig met festivals en line-ups? En hou je van data? Dan zou ik je heel graag welkom heten. Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent of verdere vragen hebt!

Dua Lipa Brits GIF by BRIT Awards
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Vond het al zo vreemd dat ik niks kon doen met m'n forumaccount, maar dat verklaart een hoop.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Vond het al zo vreemd dat ik niks kon doen met m'n forumaccount, maar dat verklaart een hoop.
Technisch lukte dat helaas inderdaad nog niet om aan elkaar te koppelen, wel nog een wens voor de toekomst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken