GEZOCHT: 1 ticket voor blink-182 in de Ziggodome of Sportpaleis

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Wie kan mij helpen aan een ticket (staanplaatsen) voor blink-182 in de Ziggodome (8/10) of het Sportpaleis (8/9)?

Ticketswap lijkt niet te werken voor deze evenementen, dus hopelijk iemand met een extra ticket op Festileaks :)
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Werkt het niet omdat het alleen mobile only tickets zijn? Misschien via de officiële doorverkoop op de website van Ticketmaster zelf?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Werkt het niet omdat het alleen mobile only tickets zijn? Misschien via de officiële doorverkoop op de website van Ticketmaster zelf?

Geen idee eerlijk gezegd. Het TS event zegt: 'De kaartverkoop is op dit moment geblokkeerd op verzoek van de organisatie'.
De site van Ticketmaster hou ik in de gaten :)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ja dat is dan meestal omdat het mobile only tickets zijn die je niet zomaar kan doorverkopen. Op het forum hier zal je dus helaas geen succes hebben, vrees ik.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ja dat is dan meestal omdat het mobile only tickets zijn die je niet zomaar kan doorverkopen. Op het forum hier zal je dus helaas geen succes hebben, vrees ik.

Heb dit helemaal gemist joh, maar thanks voor de info. Komt er dus eigenlijk op neer dat MOJO bij al hun evenementen incl. LL, DTRH, alle Ziggo/AFAS shows etc Ticketswap buitenspel heeft gezet?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ik weet niet hoe vaak dat in Nederland gebeurt bij al die shows, maar zo zou je het kunnen zeggen ja.
Gelukkig in België nog niet vaak meegemaakt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik weet niet hoe vaak dat in Nederland gebeurt bij al die shows, maar zo zou je het kunnen zeggen ja.
Gelukkig in België nog niet vaak meegemaakt.
Stromae, Palais 12 helaas wel. Zit daar nog steeds met tickets die we niet kwijtkunnen.

@Lowlandicus mochten de tickets wel overdraagbaar zijn via TM zelf dan kunnen mensen hier wel gewoon nog reageren als ze er vanaf willen maar bij sommige events kan dat pas een paar dagen van te voren. Verschilt per show of de ticketd overdraagbaar of verkoopbaar zijn.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Heb dit helemaal gemist joh, maar thanks voor de info. Komt er dus eigenlijk op neer dat MOJO bij al hun evenementen incl. LL, DTRH, alle Ziggo/AFAS shows etc Ticketswap buitenspel heeft gezet?

Slimme zet van Ticketmaster.

Die ik volledig toejuich.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Slimme zet van Ticketmaster.

Die ik volledig toejuich.
Waarom? Nu is het niet meer mogelijk om tickets buiten Ticketmaster om te verkopen. Het is voor verkopers nog steeds mogelijk de tickets voor meer geld op Ticketmaster door te verkopen. En een paar dagen voor het event stopt de verkoop dus als je op de dag zelf ziek bent heb je gewoon pech en ben je je geld kwijt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Waarom? Nu is het niet meer mogelijk om tickets buiten Ticketmaster om te verkopen. Het is voor verkopers nog steeds mogelijk de tickets voor meer geld op Ticketmaster door te verkopen. En een paar dagen voor het event stopt de verkoop dus als je op de dag zelf ziek bent heb je gewoon pech en ben je je geld kwijt.

Weleens kaarten van een verplaatst concert via ticketswap gekocht en doorverkocht omdat wij verhinderd waren.
Vervolgens krijg je een bericht in je mailbox: "tickets werkten niet.."
Succes!

Ook weleens kaarten via ticketswap gekocht van een verplaatst concert (Pearl Jam) wat later gecanceld werd.
Zie dan maar eens je geld terug te krijgen..

Ticketswap is heel dienstbaar als er kaarten verkocht kunnen worden.
Qua nazorg, als er iets niet goed is verlopen, vind ik het een waardeloze organisatie.

Bij Ticketmaster is alles transparant.
Zij monitoren het hele (door)verkoopproces, dragen zorg voor een eerlijke transactie, en stellen een concertervaring (of restitutie) voor iedere klant veilig.
 
  • Wow
Waarderingen: Rick1617899545

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nooit echt issues mee gehad eigenlijk maar dat is wel vervelend.

Ik hoop vooral dat Ticketmaster die verkoop niet meer uitzet een paar dagen van te voren. Dat is vrij irritant.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Weleens kaarten van een verplaatst concert via ticketswap gekocht en doorverkocht omdat wij verhinderd waren.
Vervolgens krijg je een bericht in je mailbox: "tickets werkten niet.."
Succes!

Ook weleens kaarten via ticketswap gekocht van een verplaatst concert (Pearl Jam) wat later gecanceld werd.
Zie dan maar eens je geld terug te krijgen..

Ticketswap is heel dienstbaar als er kaarten verkocht kunnen worden.
Qua nazorg, als er iets niet goed is verlopen, vind ik het een waardeloze organisatie.

Bij Ticketmaster is alles transparant.
Zij monitoren het hele (door)verkoopproces, dragen zorg voor een eerlijke transactie, en stellen een concertervaring voor iedere klant veilig.
Jouw laatste 2 zinnen doen mij bijna kokhalzen, als er iets is, wat ticktbastard niet, is het tranparant over kosten.
Het is schandalig dat ze zelf een doorverkoopplatform hebben opgetuigd, ipv met Ticketswap te gaan praten
Maar nee, ze steken liever nog meer geld in hun eigen zakken
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Jouw laatste 2 zinnen doen mij bijna kokhalzen, als er iets is, wat ticktbastard niet, is het tranparant over kosten.
Het is schandalig dat ze zelf een doorverkoopplatform hebben opgetuigd, ipv met Ticketswap te gaan praten
Maar nee, ze steken liever nog meer geld in hun eigen zakken

En de rest van mijn zinnen?

Transparant bij doorverkoop voor de koper en verkoper heb ik het over. Maar dat snap jij ook wel.
Ticketswap is net zo'n vies verdienmodel + handelsplatform als ticketmaster.

Met het (grote) verschil dat ticketswap niet aan nazorg doet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zelf weinig last van gehad. Klantenservice Ticketswap is snel benaderbaar en kwamen indien nodig vrij snel met een oplossing.

Wel eens dat ze steeds meer winst pakken. En ik heb nu een paar alerts aanstaan waar elke keer dezelfde gast tickets verkoopt (die meer dan 10.000 tickets heeft verkocht), dat is ook irritant. Dan is Fansale van Eventim een stuk fijner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Zelf weinig last van gehad. Klantenservice Ticketswap is snel benaderbaar en kwamen indien nodig vrij snel met een oplossing.

Wel eens dat ze steeds meer winst pakken. En ik heb nu een paar alerts aanstaan waar elke keer dezelfde gast tickets verkoopt (die meer dan 10.000 tickets heeft verkocht), dat is ook irritant. Dan is Fansale van Eventim een stuk fijner.

Het is bizar dat Ticketswap dit in stand houdt met hun 120% inderdaad. Zal me niks verbazen als er jaarlijks honderden kaarten Lowlands worden opgekocht door zulke gasten om ze na het uitverkopen direct op Ticketswap te zetten en 50 (!) euro winst per kaartje te pakken. Ticketswap vind dit allemaal best blijkbaar want ze hebben toch een goed imago. Wat mij betreft zijn ze de wolf in schaapskleren.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Na hun fees blijft er van die 50 euro winst natuurlijk niet zoveel meer over.
In België is de doorverkoop limiet trouwens wettelijk vastgelegd op 100%, wat dus betekent dat je enkel verlies kan maken via Ticketswap.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken