Festileaks Festivalvakantie 2022: Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa! Pre-registratie gestart »
Gaming| Pagina 14 | Festileaks Festival Forum

Gaming

Indiaantje89

Headliner
13 nov 2012
6.677
534
Eerste potjes Fifa 22 vallen goed mee. Met career begonnen. Keeper AI lijkt een stuk beter. Game lijkt ook wat moeilijker. Speelt leuk weg.

Enige waar ik nog twijfels over heb is de Dualsense. Die trilt continu. Vraag me af hoelang dat leuk blijft.
Kan je weer beginnen met 500 miljoen op de bank?

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
5.761
507
Nog niet echt naar gekeken eigenlijk. Heb nu vooral eerst de gameplay wat geprobeerd en wat potjes gespeeld. Kan er later vandaag wel even naar kijken.

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
5.761
507
Ik ben Deathloop sinds gisteren ook aan het spelen. Vind hem erg tof al is het nog erg zoeken hoe/wat.

De sfeer is iig fantastisch.

Joslittel

Subheadliner
17 feb 2016
3.989
1.012
Ben benieuwd naar jullie Deathloop ervaringen. Klinkt als een toffe game.

Heb zelf The Last of Us 2 voor een prikkie op de kop getikt om eindelijk te gaan spelen. Even als afwisseling tussen Valhalla, dat is een hele vette game maar na 65 uur zonder einde in zicht is een afwisseling wel even fijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

Joslittel

Subheadliner
17 feb 2016
3.989
1.012
De Ps Plus games lijken weer gelekt te zijn. Voor de Ps4 eigenaren alweer een matige ronde met Mortal Kombat en een golf spelletje. Hell Let Loose voor ps5 lijkt me dan wel weer tof.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken