Fred Again..

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Is dit het Fred Again.. fantopic?


Al gooit Four Tet makkelijk de beste curveballs deze set
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Mijn bericht was overigens gewoon een grap naar hoe hard Fred Again. de elektronische scene lijkt te domineren, weet niet of 'ie echt z'n eigen topic nodig heeft. Maar ja, aan de andere kant moet het nieuwe elektronische deel van dit forum ook opgevuld worden 😅
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Mijn bericht was overigens gewoon een grap naar hoe hard Fred Again. de elektronische scene lijkt te domineren, weet niet of 'ie echt z'n eigen topic nodig heeft. Maar ja, aan de andere kant moet het nieuwe elektronische deel van dit forum ook opgevuld worden 😅
Preciees, en ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel het een en ander over onze vriend gezegd kan worden de komende tijd.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Four Tet >>> alles en iedereen.
Haha sure geen kwaad woord over Four Tet, maar in dit geval even vanuit Fred Again geredeneerd. Vind het wel grappig hoe hij verschillende kanten op gaat met z'n tracks. En dan vind ik de eurodance/euforie platen (zoals die met Romy) de meest interessante richting, in plaats van bijvoorbeeld de ambient met Brian Eno of het gebeuk met Skrillex.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Is dit het Fred Again.. fantopic?


Al gooit Four Tet makkelijk de beste curveballs deze set
Vloeken in het kerkje maar vind Fred hier de weakest link van de 3. En sowieso is deze set niet heel bijzonder toch? Los van het verhaal erachter.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vloeken in het kerkje maar vind Fred hier de weakest link van de 3. En sowieso is deze set niet heel bijzonder toch? Los van het verhaal erachter.
Vind ik ook. Prima muziek overigens wel van hem solo hoor. Zoals @Joszwa aangeeft kan het echt wel veel kanten op bij hem.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Vloeken in het kerkje maar vind Fred hier de weakest link van de 3. En sowieso is deze set niet heel bijzonder toch? Los van het verhaal erachter.
Ja eens hoor, vind de set ook niet heel bijzonder maar doet het natuurlijk wel goed bij de Amerikanen. Meer een gimmick dan kwaliteit, net als MGS en timesquare. Mja, geef ze eens ongelijk.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Muzikaal is de set ook niet bijzonder inderdaad, maar ik had never nooit verwacht Four Tet op de mainstage van Coachella te zien, als afsluiter al helemaal niet...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
Muzikaal is de set ook niet bijzonder inderdaad, maar ik had never nooit verwacht Four Tet op de mainstage van Coachella te zien, als afsluiter al helemaal niet...
en dan ook nog Party in the USA draaien....i love him
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Hey, dit is een topic voor mij!

Denk dat Fred z'n strepen wel heeft verdient voordat hij bekend was. O.a. voor Ed Sheeran al geproduceerd en dat soort zaken. Denk dat eigen werk a la Benny Blanco niet uit kon blijven.

Heel tof hoe hij nu met Four Tet en Skrillex bezig is. Ik denk oprecht (zweverig I know) dat ze op een unieke manier verschillende genres en fanbases bij elkaar kunnen brengen zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken