Forum opruimen

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Is het misschien een idee om oude forumtopics weg te gooien om zo de boel een beetje overzichtelijker te maken? In het Werchter topic staan nu bijvoorbeeld 2 'voorspel de line-up' topics, wat een beetje verwarrend is. Ook topics als 'Rock Werchter 2013' kunnen naar mijn idee beter verwijderd worden, dan ziet alles er weer wat strakker uit...

Ook het 'beleving' subforum is nu niet echt overzichtelijk meer. Topics die belangrijk genoeg zijn om op de voorpagina te blijven staan (bijvoorbeeld 'de albums van 2014') sneeuwen nu onder omdat bijvoorbeeld oude battles die al gesloten zijn nog op de eerste pagina staan.

Misschien ben ik de enige die zich eraan stoort (laat het dan gerust zoals het is) of misschien is het veel werk voor de mods, maar ik wil het in elk geval even aangeven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
idd, misschien voor de battles een battle topic :?:
Opruimen is een idee, maar je kan dan niets meer terug zoeken, of is dat niet nodig terug zoeken.
2013 editie topics lijken me idd al opgeruimd te kunnen, 2014 zou ik nog laten staan tot de start van de 2016 topics, imo.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Die battles zijn inderdaad echt een vervuiling voor dat Beleving topic, dan hoef ik ook niet steeds door te klikken om te kijken of er in de andere topics nog iets gebeurd is. Zou fijn zijn als daar iets aan gedaan kan worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Die battles zijn inderdaad echt een vervuiling voor dat Beleving topic, dan hoef ik ook niet steeds door te klikken om te kijken of er in de andere topics nog iets gebeurd is. Zou fijn zijn als daar iets aan gedaan kan worden.
idd, ik was zaterdag het 'Wat heb je als laatste gekocht?' topic helemaal kwijt...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eens, die battle topic die af zijn kunnen ook verwijderd worden lijkt mij. Dan hou je al een stuk minder topic over.
Een apart subforum is ook een optie, net wat makkelijker is voor de mods.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb alle voorronde battles verwijderd. Helaas kan ik zelf geen subforum maken, dus dat zouden de Admins moeten doen mits ze dat goed vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Is er misschien iets mis gegaan. Het 'Battle of the Songs info topic' staat nu in elk subforum? Of ligt het aan mij.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is er misschien iets mis gegaan. Het ‘Battle of the Songs info topic’ staat nu in elk subforum? Of ligt het aan mij.

je bent niet de enigste. ik heb dat ook sinds vandaag
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
We zullen binnenkort een grote schoonmaak houden!
Of toch, volgens mij is er iets mis met het 'Rock Werchter 2015 – Geruchten' topic?

btw @Thijs , hoe gaan jullie schoonmaak houden, drastisch of laten jullie nog enkele editie-2014 topics staan. Vraag het zomaar uit interesse...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Thijs wrote:</div>
We zullen binnenkort een grote schoonmaak houden!

Of toch, volgens mij is er iets mis met het ‘Rock Werchter 2015 – Geruchten’ topic?

Idem bij o.a. Pukkelpop. De topics zelf zijn inhoudelijk normaal, maar op de homepagina van het forum zie je gewoon de opening post(er) staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Bij het Pinkpop-topic was het ook ff. Maar gaat nu weer goed geloof ik.
Schoonmaak begonnen?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als er topics worden verwijderd dan klopt de laatste post soms even niet meer. Volgens mij lost dat vanzelf op als er weer een nieuwe post komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken