Forum Ondertitels

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Mag ik zeggen dat ik het met de ondertitels, op de homepage van het forum, het juist een stuk minder overzichtelijk vind omdat het te druk is. Ook vind ik dat de ondertitels vooral open deuren inslaan, ik denk dat elke bezoeker wel weet dat als hij naar het Pinkpop forum gaat hij daar informatie over Pinkpop gaat vinden. Ik weet niet of meer mensen dit vinden en als ik de enige ben die hierover loopt te mierenneuken vind ik het geen probleem dat het zo blijft, maar ik moest het toch even kwijt.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Mag ik zeggen dat ik het met de ondertitels, op de homepage van het forum, het juist een stuk minder overzichtelijk vind omdat het te druk is. Ook vind ik dat de ondertitels vooral open deuren inslaan, ik denk dat elke bezoeker wel weet dat als hij naar het Pinkpop forum gaat hij daar informatie over Pinkpop gaat vinden. Ik weet niet of meer mensen dit vinden en als ik de enige ben die hierover loopt te mierenneuken vind ik het geen probleem dat het zo blijft, maar ik moest het toch even kwijt.

Ik ben het wel eens met wat je zegt, het is idd nogal druk, maar heel hinderlijk vind ik het niet
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vind ik ook hoor, maar komt ook omdat de tekst zwart is en de rest allemaal grijs dan valt het zo op. Maar ik vind die ondertitels bij de festivals ook niet echt nodig. Bij die overige fora kan ik het nog wel begrijpen.

Als die ondertitels echt nodig zijn raad ik aan ze dezelfde grijs te doen als de tijd links bij laatste gepost. (#999)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Mag ik zeggen dat ik het met de ondertitels, op de homepage van het forum, het juist een stuk minder overzichtelijk vind omdat het te druk is. Ook vind ik dat de ondertitels vooral open deuren inslaan, ik denk dat elke bezoeker wel weet dat als hij naar het Pinkpop forum gaat hij daar informatie over Pinkpop gaat vinden. Ik weet niet of meer mensen dit vinden en als ik de enige ben die hierover loopt te mierenneuken vind ik het geen probleem dat het zo blijft, maar ik moest het toch even kwijt.

Ik ben het wel eens met wat je zegt, het is idd nogal druk, maar heel hinderlijk vind ik het niet
Moet toch zeggen dat ik het ook iets overbodig vind, was met de versimpelde versie best duidelijk genoeg imo.
Daarnaast lijkt het nu of er een soort "alzheimer" zit in de tijd van de laatste posts, of zie ik dat niet goed?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mag ik zeggen dat ik het met de ondertitels, op de homepage van het forum, het juist een stuk minder overzichtelijk vind omdat het te druk is. Ook vind ik dat de ondertitels vooral open deuren inslaan, ik denk dat elke bezoeker wel weet dat als hij naar het Pinkpop forum gaat hij daar informatie over Pinkpop gaat vinden. Ik weet niet of meer mensen dit vinden en als ik de enige ben die hierover loopt te mierenneuken vind ik het geen probleem dat het zo blijft, maar ik moest het toch even kwijt.

Vind ik ook hoor. De site is stukken onoverzichtelijker geworden hierdoor, een beetje overbodig is het ook wel.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Welke ondertitels hebben jullie het in hemelsnaam over? ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken