Forum feedback

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Op gsm kan ik niet meer in sub-threads, noch op meldingen klikken (die me dan door verbinden naar de subthread), ik krijg dan een melding "web server is returning an unknown error" met drie puntjes daaronder: m'n browser (werkt), cloudflare (werkt) en host (FL) (werkt niet). Nog mensen hier last van, want ik kan gewoon niets meer op het forum via gsm nl.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
@Joszwa ! Waarom werkt de balk niet meer op m'n laptop met alle functies voor je tekst? Op m'n mobiel werkt ie wel. Anderen hebben het weer precies andersom. Thanks!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
@Joszwa ! Waarom werkt de balk niet meer op m'n laptop met alle functies voor je tekst? Op m'n mobiel werkt ie wel. Anderen hebben het weer precies andersom. Thanks!
Ik gok dat we onze vragen aan anderen moeten richten, volgens mij is @Joszwa 3 maanden op vakantie (enjoy!). Misschien kan @JB. helpen of @mattman de juiste mensen aanspreken?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
@Joszwa ! Waarom werkt de balk niet meer op m'n laptop met alle functies voor je tekst? Op m'n mobiel werkt ie wel. Anderen hebben het weer precies andersom. Thanks!
We hebben de oplossing gevonden en ik voel me nu heel dom. Klik op het vlak van [ ] in de balk en je krijgt alle functies weer terug. Denk dat dat even was uitgezet?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753

Rock Werchter 2023 staat bij mij niet meer in

STICKY THREADS of überhaupt in het forum gedeelte van RW. zowel via de app als de site

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Op gsm kan ik niet meer in sub-threads, noch op meldingen klikken (die me dan door verbinden naar de subthread), ik krijg dan een melding "web server is returning an unknown error" met drie puntjes daaronder: m'n browser (werkt), cloudflare (werkt) en host (FL) (werkt niet). Nog mensen hier last van, want ik kan gewoon niets meer op het forum via gsm nl.
Ik heb dit probleem ook al weken trouwens. Sinds mijn terugkeer naar het forum nog niet gelukt het op mijn mobiel te openen. Een vriend van mij met een Android telefoon kon het forum wel zonder problemen openen, dus misschien ligt het aan Apple/iOS? Heb jij ook een iPhone Yannick?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Ze zijn behoorlijk agressief inderdaad ja. Na het wegklikken ervan kun je alsnog een heel groot deel van je scherm (waar de advertentie zou staan) niet gebruiken om op te klikken. Nogal verwarrend.
Wist niet dat het aankondigen van Gojira als headliner zóveel teweeg zou brengen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Hier ga ik in ieder geval vast naar laten kijken, dat moet natuurlijk sowieso niet.

Sinds vandaag weer hier last van. Na minimaliseren van reclame pop-ups niet mogelijk om het onderste deel van het beeldscherm, waar de reclame stond, iets aan te klikken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ze zijn terug. Kunnen jullie daar toevallig ook iets aan doen in de afwezigheid van Jos?
Voor mij is dat nooit veranderd tbh. Enkel op de computer krijg je ze niet zo sterk in je gezicht.

Ik heb dit probleem ook al weken trouwens. Sinds mijn terugkeer naar het forum nog niet gelukt het op mijn mobiel te openen. Een vriend van mij met een Android telefoon kon het forum wel zonder problemen openen, dus misschien ligt het aan Apple/iOS? Heb jij ook een iPhone Yannick?
Openen lukt wel, maar posten lukt gewoonweg niet. Waardoor ik dan wel de app moet gaan gebruiken, mja. En geen iPhone.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Openen lukt wel, maar posten lukt gewoonweg niet. Waardoor ik dan wel de app moet gaan gebruiken, mja. En geen iPhone.
Ah bij mij doet de app het net zo goed niet, zelfde error als de webpagina in een browser. Webserver is returning an unknown error (host server).
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik word hier ook al knettergek van. Heb het al doorgegeven.
Het vervelendste is ook nog dat als je deze wegklikt, dat gedeelte van het scherm nog steeds niet goed werkt.

Even kijken wie we nodig hebben met de afwezigheid van Jos.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ze zijn behoorlijk agressief inderdaad ja. Na het wegklikken ervan kun je alsnog een heel groot deel van je scherm (waar de advertentie zou staan) niet gebruiken om op te klikken. Nogal verwarrend.
Wist niet dat het aankondigen van Gojira als headliner zóveel teweeg zou brengen.
Ik ben vandaag nog niet op het forum geweest. Mooi om in dit topic te ontdekken dat gojira headliner is. Ik denk Graspop? Vandaag was de dag :)

Ontopic. Hier ook irritatie omtrent de advertenties. Vooral tijdens het typen op mobiel last van.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik ben vandaag nog niet op het forum geweest. Mooi om in dit topic te ontdekken dat gojira headliner is. Ik denk Graspop? Vandaag was de dag :)

Ontopic. Hier ook irritatie omtrent de advertenties. Vooral tijdens het typen op mobiel last van.
Het forum laat jou in ieder geval nog wat typen op je mobiel 😭
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken