Forum feedback

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik laat voor de volledigheid nog maar even weten dat het weer niet per se de eerste berichten op een nieuwe pagina zijn die tot link problemen leiden bij mij. In het Pinkpop topic wordt nu halverwege pagina 286 gepost, vanaf reactie #371856 van @joslittel, maar als ik de linkje volg land ik telkens bovenaan pagina 281.

Dat gebeurt heel consistent, ook als ik bijvoorbeeld een link naar die reactie (https://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-2020-nieuws-en-geruchten/page/281/#post-371856) kopieer en volg, of zelfs als ik rechts boven de reactie zelf op de #371856 klik die naar de reactie zelf zou moeten linken. Heel vreemd.

Dit geldt op dit moment dus precies hetzelfde voor de reacties van @rickhuissen en @wenteldave direct daaronder. Die brengen mij ook allemaal naar pagina 281. Dus wat er ook voor bug in zit, het is in ieder geval wel een constante bug haha.

Hoop dat dit helpt :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
(En voor de goede orde ook nog een 405: Not Allowed bij het plaatsen van dat vorige bericht, maar daarvan weet ik inmiddels dat het plaatsen stiekem toch wel goed gaat dus dat is niet echt een probleem haha)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.208
Ik laat voor de volledigheid nog maar even weten dat het weer niet per se de eerste berichten op een nieuwe pagina zijn die tot link problemen leiden bij mij. In het Pinkpop topic wordt nu halverwege pagina 286 gepost, vanaf reactie #371856 van @joslittel, maar als ik de linkje volg land ik telkens bovenaan pagina 281.

Dat gebeurt heel consistent, ook als ik bijvoorbeeld een link naar die reactie (https://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-2020-nieuws-en-geruchten/page/281/#post-371856) kopieer en volg, of zelfs als ik rechts boven de reactie zelf op de #371856 klik die naar de reactie zelf zou moeten linken. Heel vreemd.

Dit geldt op dit moment dus precies hetzelfde voor de reacties van @rickhuissen en @wenteldave direct daaronder. Die brengen mij ook allemaal naar pagina 281. Dus wat er ook voor bug in zit, het is in ieder geval wel een constante bug haha.

Hoop dat dit helpt
1f642.svg
Hetzelfde geldt voor Rock Werchter. Daar kom ik telkens op een pagina eerder uit dan waar de reactie staat.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dr. Hannibal wrote:
Ik laat voor de volledigheid nog maar even weten dat het weer niet per se de eerste berichten op een nieuwe pagina zijn die tot link problemen leiden bij mij. In het Pinkpop topic wordt nu halverwege pagina 286 gepost, vanaf reactie #371856 van @joslittel, maar als ik de linkje volg land ik telkens bovenaan pagina 281.

Dat gebeurt heel consistent, ook als ik bijvoorbeeld een link naar die reactie (https://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-2020-nieuws-en-geruchten/page/281/#post-371856) kopieer en volg, of zelfs als ik rechts boven de reactie zelf op de #371856 klik die naar de reactie zelf zou moeten linken. Heel vreemd.

Dit geldt op dit moment dus precies hetzelfde voor de reacties van @rickhuissen en @wenteldave direct daaronder. Die brengen mij ook allemaal naar pagina 281. Dus wat er ook voor bug in zit, het is in ieder geval wel een constante bug haha.

Hoop dat dit helpt
1f642.svg


Hetzelfde geldt voor Rock Werchter. Daar kom ik telkens op een pagina eerder uit dan waar de reactie staat.

Ja hier idem dito. Een heel aantal reacties wat nu op pagina 166 geplaatst wordt, linkt allemaal naar bovenaan pagina 165, inclusief de nummers boven de reacties zelf etc.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.133
4.221
Mijn reactie in de “On this day...” is denk ik in de spam blijven hangen...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
De issues worden langzaam erg vervelend idd (no offence aan de mensen die er hard aan werken). Heb de laatste tijd ook vele het probleem met "Laatste reacties". Dan zie ik bijvoorbeeld dat iemand gereageerd heeft in een topic, en klik ik op die link. En dan is de pagina volledig leeg.

Dus dan moet ik weer naar de Frontpage gewoon me door het forum heen klikken. En dan zie dat het topic 65 pagina's heeft. Dan druk je op 65 maar dan is het ook weer leeg. Als je op 64 drukt dan werkt het wel.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.208
De issues worden langzaam erg vervelend idd (no offence aan de mensen die er hard aan werken). Heb de laatste tijd ook vele het probleem met “Laatste reacties”. Dan zie ik bijvoorbeeld dat iemand gereageerd heeft in een topic, en klik ik op die link. En dan is de pagina volledig leeg.

Dus dan moet ik weer naar de Frontpage gewoon me door het forum heen klikken. En dan zie dat het topic 65 pagina’s heeft. Dan druk je op 65 maar dan is het ook weer leeg. Als je op 64 drukt dan werkt het wel.
Dat heb ik dan weer niet, maar ik heb nog steeds hetzelfde issue dat ik op een verkeerde pagina kom. Bij Pinkpop stuurt ie je naar zo'n tien pagina's eerder...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Het lijkt per topic verschillend. In het Lowlands-topic heb ik inderdaad ook dat ik op een pagina kom, die er niet is(dus leeg, en eigenlijk dus +1 pagina), bij Pinkpop zo'n 10 pagina's terug. Bij Rockwerchter -1, BKS ook -1. Alleen Down The Rabbit Hole werkt goed.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
We hadden onze technische focus afgelopen weken even ergens anders, maar zullen nu weer snel gaan kijken hoe we die pages bug kunnen oplossen. Ik hoop binnen enkele weken een update te hebben!
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
In het Pinkpop 2020 nieuws en geruchten topic een reactie geplaatst. Na een edit is deze niet meer zichtbaar. Als ik het bericht nogmaals wil plaatsen (aangezien het blijkbaar verdwenen is) komt de melding dat het bericht al bestaat.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.208
In het Pinkpop 2020 nieuws en geruchten topic een reactie geplaatst. Na een edit is deze niet meer zichtbaar. Als ik het bericht nogmaals wil plaatsen (aangezien het blijkbaar verdwenen is) komt de melding dat het bericht al bestaat.
Even een berichtje naar een moderator. Dennis, Jos of VisDave sturen en dan zetten ze 'm er, als het goed is, alsnog in. Kan ook even (lees redelijk lang) wachten en dan komt hij soms alsnog wel, maar ik heb het vermoeden dat hij door de spamfilter er uit is gehaald.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
In het Pinkpop 2020 nieuws en geruchten topic een reactie geplaatst. Na een edit is deze niet meer zichtbaar. Als ik het bericht nogmaals wil plaatsen (aangezien het blijkbaar verdwenen is) komt de melding dat het bericht al bestaat.
stond als spam gemarkeerd, heb hem terug gezet voor je
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Er lijken weer wat ouderwetse caching issues de kop op te steken? Reacties in Concert Aankondigingen lijken niet geplaatst te worden, maar wel gelinkt bovenaan de pagina? Anderen juist weer niet gelinkt? Sommige dingen niet in de Laatste Reacties feed onderaan? Tijdje geen last meer van gehad, nu opeens weer wel op verschillende punten. Even het vermelden waard dacht ik.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Er lijken weer wat ouderwetse caching issues de kop op te steken? Reacties in Concert Aankondigingen lijken niet geplaatst te worden, maar wel gelinkt bovenaan de pagina? Anderen juist weer niet gelinkt? Sommige dingen niet in de Laatste Reacties feed onderaan? Tijdje geen last meer van gehad, nu opeens weer wel op verschillende punten. Even het vermelden waard dacht ik.
Wat ik kan zien, is dat ze als spam waren aangemerkt, waarschijnlijk door de lange url in de quote.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dr. Hannibal wrote:
Er lijken weer wat ouderwetse caching issues de kop op te steken? Reacties in Concert Aankondigingen lijken niet geplaatst te worden, maar wel gelinkt bovenaan de pagina? Anderen juist weer niet gelinkt? Sommige dingen niet in de Laatste Reacties feed onderaan? Tijdje geen last meer van gehad, nu opeens weer wel op verschillende punten. Even het vermelden waard dacht ik.

Wat ik kan zien, is dat ze als spam waren aangemerkt, waarschijnlijk door de lange url in de quote.

Ah, dat verklaart iig de issues bij Concert Aankondigingen inderdaad. Dank voor de snelle reactie! Dacht dat er ook nog wat andere zaken misgingen opeens, maar dat kan aan mij liggen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Nee, ik het ligt toch niet aan mij hoor! Als ik nu op de link naar de meest recente reactie van Set Abominae in het Graspop topic klik, kom ik op een lege pagina... Er gaan wel degelijk dingen mis.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Die links naar de laatste reacties gaan inderdaad nog steeds niet goed, dat is bekend. Staat op de log, maar ik begreep dat er andere zaken met prio tussendoor kwamen. Wordt hopelijk ook spoedig aangepakt!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Heeft hier nog iemand anders last heeft bij het liken van posts? Sinds enkele weken kan ik geen posts meer liken (zowel op gsm als laptop). Niet dat dit echt een erg probleem is, maar vraag het mij gewoon af.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Heeft hier nog iemand anders last heeft bij het liken van posts? Sinds enkele weken kan ik geen posts meer liken (zowel op gsm als laptop). Niet dat dit echt een erg probleem is, maar vraag het mij gewoon af.

Nee, zelf geen last van. Al kon je dat wellicht al opmaken uit de post hierboven haha. Maar ook niet incidenteel ofzo :)
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Er is denk ik een post van mij die ik in het podcasttopic heb geprobeerd te plaatsen in de spamfilter blijven hangen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken