Forum feedback

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.957
529
Ik kom nu via mn mobirle browser helemaal niet meer op het forum, terwijl de festileaks site verder prima werkt. Zit dus nu in de app.

Ik gebruik de Google Chrome app op een iPhone 8 met iOS 13.1.2
Werkt het forum op de mobiele site nog steeds niet? Ik had dit vorige week namelijk ook, de pagina laadde in zijn geheel niet meer (in Safari althans). Nadat ik via instellingen de websitedata had gewist, liep ie echter weer als een zonnetje.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Mijn hoofdscherm loopt niet mee. Er is volgens dat scherm bv al 3 dagen geen post gedaan in het Pinkpop forum en Werchter forum. Ik gebruik heel vaak de app op mijn telefoon. Kan het hier aan liggen??
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Mijn hoofdscherm loopt niet mee. Er is volgens dat scherm bv al 3 dagen geen post gedaan in het Pinkpop forum en Werchter forum. Ik gebruik heel vaak de app op mijn telefoon. Kan het hier aan liggen??

Nee is ook gewoon op PC. Vind het ook vervelend dat je steeds maar op het verkeerde topic paginanummer terecht komt. Heb je net iets gekopst in het BKS Topuc, Dan kom ik op pagina 53 uit, terwijl we al bij 55 zijn.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
- Volgens mij heb ik het probleem van die 'laatste activiteit' gevonden, even aankijken. En ook of het direct de issues met de links naar verkeerde paginanummer's oplost..
- Betreft de "405 Not Allowed" error bij het posten, daar is inmiddels ook wel een idee van hoe het komt. Hopelijk snel ook de fix.
- Wanneer je naar de site gaat (volgens mij alleen mobiel) en je ziet helemaal niks behalve wit, moet je even je cookies verwijderen. Daarna doet ie het weer.
- Waarom bepaalde posts als spam worden gemarkeerd en daardoor niet in topics verschijnen ben ik nog niet uit. Het zijn maar er enkele per week, PB mij of een mod even als het gebeurt, dan kunnen we het er gewoon weer uithalen.. Ze zijn in ieder geval niet weg/verloren.

Ik weet niet of ’t gewoon ligt aan mijn telefoon, maar ik heb geen probleem met ads, jullie moeten ook de site beetje funden enzo.
Maar ik heb nu 3x achter elkaar een ad op het volledige scherm gekregen via mobiel. Normaal geen probleem mee omdat ik door kan scrollen.
Maar ik kon dese keer niet doorscrollen. Zag op de achtergrond wel tekst omhoog/omlaag gaan. Maar de advertentie bleef op het scherm staan, de hele tijd.
Thanks goed dat je dit doorgeeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga er mee aan de slag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Thanks

Het "laatste activiteit" probleem was echt heel irritant ;). De 405 not allowed code vind ik minder vervelend, uit eindelijk komt die post er toch wel bij te staan.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Thanks

Het “laatste activiteit” probleem was echt heel irritant ;). De 405 not allowed code vind ik minder vervelend, uit eindelijk komt die post er toch wel bij te staan.
Klopt, ondanks de error-melding wordt de reactie wel gewoon geplaatst. Alleen wordt de pagina vaak gerefreshed (logisch) waardoor de post er dan 2 keer staat.

Caching zaken zijn volgens mij nu ook wel redelijk gefixed.. Enige reden dat een post nu nog heel soms niet verschijnt is dus omdat ie onterecht als spam wordt gemarkeerd. Die bug krijgt nu de prio.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
Heel fijn om weer een home page te hebben die up to date is, en naar de juiste berichtjes linkt!

Wat betreft het monitoren daarvan wil ik toch even melden dat er toevallig toch weer een foutje in sloop bij mij, Festivals in Belgie geeft voor mij deze reactie in het Graspop topic als meest recente weer, en linkt daar ook correct naar, maar er is intussen ook al een nieuwere reactie. Dus vlekkeloos is het nog niet. Maar wel stukken beter!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
Ook het linken loopt nog niet overal lekker. Zowel in Festivals in Belgie als in Muziek Forum staat netjes de laatste reactie vermeldt, maar wordt ik naar de bovenkant van de laatste pagina of zelfs een pagina terug gelinkt. En moet ik dus zelf die daadwerkelijke reactie opzoeken. In de andere topics lijkt alles wel goed te gaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
– Wanneer je naar de site gaat (volgens mij alleen mobiel) en je ziet helemaal niks behalve wit, moet je even je cookies verwijderen. Daarna doet ie het weer.

Yes, nu werkt het! Eerder al eens geprobeerd en toen hielp het niks, maar nu kan ik dit weer gewoon vanaf de mobiele site posten :)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ook het linken loopt nog niet overal lekker. Zowel in Festivals in Belgie als in Muziek Forum staat netjes de laatste reactie vermeldt, maar wordt ik naar de bovenkant van de laatste pagina of zelfs een pagina terug gelinkt. En moet ik dus zelf die daadwerkelijke reactie opzoeken. In de andere topics lijkt alles wel goed te gaan.
Kun je bevestigen dat dit alleen gebeurt wanneer de nieuwste reactie de eerste reactie op een nieuwe pagina is? Volgens mij snapt het script nog niet dat ie dan moet linken naar de volgende pagina.

Jos. wrote:
– Wanneer je naar de site gaat (volgens mij alleen mobiel) en je ziet helemaal niks behalve wit, moet je even je cookies verwijderen. Daarna doet ie het weer.


Yes, nu werkt het! Eerder al eens geprobeerd en toen hielp het niks, maar nu kan ik dit weer gewoon vanaf de mobiele site posten
1f642.svg
Awesome! Je sessie is dan op een of andere manier vastgelopen, door je cookies te verwijderen log je automatisch uit en kun je een nieuwe sessie starten.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Jos, bij mij in ieder geval zowel op telefoon als pc wordt je naar een aantal pagina's terug geleid nadat je klikt op de laatste opmerking, zowel bovenaan als onderaan de pagina.
De afgelopen dagen was dit verholpen en werkte het goed, maar nu niet meer. En dat is niet alleen bij een eerste reactie op een nieuwe pagina.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Inderdaad, ik heb dit gebruikelijk voor in het Werchter, BKS en Lowlands topic.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik zie het ook inderdaad, raar. Zal er dit weekend even verder induiken, nu eerst schrap zetten voor vanavond. Moet zeggen dat het volgens mij wel goed gaat vandaag, terwijl het ontzettend druk is.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Moet zeggen dat het volgens mij wel goed gaat vandaag, terwijl het ontzettend druk is.
Het forum loopt echt als een trein de laatste dagen, qua aantal reacties maar ook qua performance dus bij deze toch ook eens complimenten voor het harde werk de laatste weken! Dat verkeerd linken bij de nieuwe reacties is het enige waar ik nog last van heb (Werchter linkt bv consequent naar 4 of 5 pagina's ervoor), likes ondervinden soms ook wat vertraging maar meestal lost zich dat wel op na een tijdje.

Edit: ik zie nu inderdaad door het plaatsen van deze reactie, dat hij moeite heeft met het aanmaken van een nieuwe pagina. Geen melding van nieuwe reacties in dit topic en er zijn zogezegd nog maar 3 pagina's i.p.v. 4.
Kun je bevestigen dat dit alleen gebeurt wanneer de nieuwste reactie de eerste reactie op een nieuwe pagina is? Volgens mij snapt het script nog niet dat ie dan moet linken naar de volgende pagina.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Jos. wrote:
Moet zeggen dat het volgens mij wel goed gaat vandaag, terwijl het ontzettend druk is.

Het forum loopt echt als een trein de laatste dagen, qua aantal reacties maar ook qua performance dus bij deze toch ook eens complimenten voor het harde werk de laatste weken! Dat verkeerd linken bij de nieuwe reacties is het enige waar ik nog last van heb (Werchter linkt bv consequent naar 4 of 5 pagina’s ervoor), likes ondervinden soms ook wat vertraging maar meestal lost zich dat wel op na een tijdje.

Edit: ik zie nu inderdaad door het plaatsen van deze reactie, dat hij moeite heeft met het aanmaken van een nieuwe pagina. Geen melding van nieuwe reacties in dit topic en er zijn zogezegd nog maar 3 pagina’s i.p.v. 4.


Jos. wrote:
Kun je bevestigen dat dit alleen gebeurt wanneer de nieuwste reactie de eerste reactie op een nieuwe pagina is? Volgens mij snapt het script nog niet dat ie dan moet linken naar de volgende pagina.

Dank Thijs!! Goed om te horen. En yes ik zie het ook, ik kijk er asap naar. Maar fijn dat het weer een beetje werkbaar is allemaal.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
Dr. Hannibal wrote:
Ook het linken loopt nog niet overal lekker. Zowel in Festivals in Belgie als in Muziek Forum staat netjes de laatste reactie vermeldt, maar wordt ik naar de bovenkant van de laatste pagina of zelfs een pagina terug gelinkt. En moet ik dus zelf die daadwerkelijke reactie opzoeken. In de andere topics lijkt alles wel goed te gaan.

Kun je bevestigen dat dit alleen gebeurt wanneer de nieuwste reactie de eerste reactie op een nieuwe pagina is? Volgens mij snapt het script nog niet dat ie dan moet linken naar de volgende pagina.

Nee, dat is niet altijd het geval. In het Muziek Forum ging het namelijk om deze reactie, die staat duidelijk niet bovenaan de pagina. In het andere geval was het inderdaad wel de eerste op een nieuwe pagina. Maar er zit dus nog een andere bug in jullie script :-?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
Maar vandaag loopt het allemaal weer best heel soepel inderdaad, dus alvast chapeau daarvoor!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken