Forum issues

slyke

Support act
9 jan 2018
759
333
Eerste keer dat ik hier iets post, maar de advertenties onderaan zijn behoorlijk ergerlijk. Vooral op tablet nemen ze zowat een derde van het scherm in... 😟

rricken

Randprogramma
4 aug 2017
234
115
Sinds vandaag weer hier last van. Na minimaliseren van reclame pop-ups niet mogelijk om het onderste deel van het beeldscherm, waar de reclame stond, iets aan te klikken.
Hier al een tijdje last van die agressieve beeldscherm vullende advertenties. Zodra je ze weg klikt kan je geen hyperlinks meer aanklikken. Uiteraard gun ik Festileaks van harte de reclame inkomsten als fervent gebruiken van dit forum, maar dit is vrij storend zo. Kan daar een oplossing voor komen?

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.288
251
Als ik hier ook maar iets een update van hem, koppel ik het terug.
Er is namelijk niks veranderd aan het forum, dus het is een beetje gek hoe de reclame banner hier mee omgaat.

Koekdoos

Sunset slot
22 okt 2018
2.593
1.952
Als ik hier ook maar iets een update van hem, koppel ik het terug.
Er is namelijk niks veranderd aan het forum, dus het is een beetje gek hoe de reclame banner hier mee omgaat.

Om een of andere reden heb ik er momenteel ineens geen last van...

De afgelopen dagen ging het bij mij trouwens sowieso alleen maar voor de pc. Mobiel werkte prima nog gewoon.

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
116
79
Hier al een tijdje last van die agressieve beeldscherm vullende advertenties. Zodra je ze weg klikt kan je geen hyperlinks meer aanklikken. Uiteraard gun ik Festileaks van harte de reclame inkomsten als fervent gebruiken van dit forum, maar dit is vrij storend zo. Kan daar een oplossing voor komen?
Mee eens. Behoorlijk irritant. Dus niet reclame ansich (jullie moeten ook geld verdienen), maar wel op deze manier. Ook dat ik niet meer op linkjes kan klikken en een paar seconden later (of na refreshen) wel weer.

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
2.332
875
Inderdaad, ik kan zelf soms niet op 'Plaats Reactie' of een pagina drukken. Lijkt wel of die knoppen bevriezen.
Op de Ipad wel meer last van dan op de PC.
Hoog genoeg scrollen, zodat je als het ware boven de advert komt die je waarschijnlijk hebt weggeklikt. Die blijft er op 1 of andere manier dan onzichtbaar staan waardoor je niet kan klikken.

• Leuk
Waarderingen: Simoni en jonasvh

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.288
251
Hoog genoeg scrollen, zodat je als het ware boven de advert komt die je waarschijnlijk hebt weggeklikt. Die blijft er op 1 of andere manier dan onzichtbaar staan waardoor je niet kan klikken.
Klopt heeft te maken met een stukje Java Script dat blijft hangen... Is als het goed is intussen aangepast!
Bij mij werkt het weer.

Ik ga ook nog wat aan de grote van de pop-up laten doen.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken