Forum feedback

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066


Ik begrijp dat jullie ads op jullie forum/website zetten maar echt aantrekkelijk ziet het er niet uit wanneer je inlogt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Yannick wrote:
Ik begrijp dat jullie ads op jullie forum/website zetten maar echt aantrekkelijk ziet het er niet uit wanneer je inlogt.

Vind je die tatoeages niet mooi?
Ik hekel de grootte van de ads die evenwel de tijd nemen om te laden waardoor het per ongeluk erop klikken vaker gebeurd dan dan niet en dat is vervelend.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Die is wel wat uit de kluiten gewassen ja. Ik zal hem eens uitschakelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Complete post verdwenen nadat ik later nog een korte opmerking had bijgevoegd. Meer mensen last van??
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Er is iets louche aan het paypal reclame venstertje.

Ik open deze site en zie die add van PayPal staan, vrijwel onmiddellijk krijg ik een email van ayahcompanynyaacorokinaja-mentang2ayahhgtjp16pfbcovn@bgcomellins.online met de melding dat mijn PayPal geblokkeerd is.
Opmerkelijk aangezien ik nog nooit PayPal gebruikte.

Uiteraard gaat het hier om fraudemail, toch mee oppassen en/of eventueel iets aan doen indien mogelijk?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Er is iets louche aan het paypal reclame venstertje.

Ik open deze site en zie die add van PayPal staan, vrijwel onmiddellijk krijg ik een email van ayahcompanynyaacorokinaja-mentang2ayahhgtjp16pfbcovn@bgcomellins.online met de melding dat mijn PayPal geblokkeerd is.
Opmerkelijk aangezien ik nog nooit PayPal gebruikte.

Uiteraard gaat het hier om fraudemail, toch mee oppassen en/of eventueel iets aan doen indien mogelijk?
Hey Joe, bedankt voor het doorgeven. Ik duik er even in. De banner zelf lijkt in principe niet zo veel mis mee, die campagne (Paypal Retourkosten Vergoeding) bestaat echt: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns
Verder is het voor een adverteerder via Google Ads absoluut niet mogelijk om user data in te zien, zoals een e-mailadres.
Ik snap dat je het verband legt, maar het zal dus echt puur toeval zijn dat je deze phishing mail op dat moment kreeg.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.999
Ik had net een bug in het "De dag van " topic. Ik had gister al een post gemaakt over de betreffende artiest. Alleen terwijl ik de post aan het maken was, was iemand mij voor.

Geen probleem verder, dus ik had een edit gedaan. Die gegevens even gecopy/paste naar kladblok. En aangeven dat ik hem een ander keer wel doe.

Ds vanochtend wil ik hem posten (post ik hem eerst nog verkeerd in het Lowlands topic, sorry het is nog vroeg). Dus ook die post een edit gegeven, en toen wel in het "De Dag van" topic geplaatst.

Nu was mijn post niet bijgeschreven. En heel het topic was verdwenen uit de actieve topics. Daarna heb ik het bericht nogmaals geplaatst maar met een extra toevoeging (dat ik het topic aan het slopen ben). En toen deed hij het wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
...gecopy/paste naar kladblok...

Nu was mijn post niet bijgeschreven. En heel het topic was verdwenen uit de actieve topics. Daarna heb ik het bericht nogmaals geplaatst maar met een extra toevoeging (dat ik het topic aan het slopen ben). En toen deed hij het wel.

ik ben er even ingedoken.
de post die je in eerste instantie met copy/paste geplaatst had, was naar de spam gegaan. Daardoor niet in het topic zichtbaar en daarom het De Dag topic verdwenen uit Actieve topics. Dat laatste was dus opgelost door 'nogmaals' de post te plaatsen.
Ik heb nu de spam-post ont-spammed en ook verwijderd.
Het probleem zit waarschijnlijk in de copy-past in samenhang met de links in je post. Dat is niet helemaal lekker verwerkt door het forum, in digitale zin.

Maar nu wel opgelost...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.999
Thanks, het word wel snel als SPAM gezien heb ik het idee. Ik wil nu naar "Overige Festivals" om te posten over Mad Cool. Maar dat duurt ook tot in den einden der tijden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Thanks, het word wel snel als SPAM gezien heb ik het idee. Ik wil nu naar “Overige Festivals” om te posten over Mad Cool. Maar dat duurt ook tot in den einden der tijden.
ja, er is iets wat niet lekker loopt vanmorgen? zijn meer posts die daar last van hebben en omschakelingen?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik heb een en ander aangepast betreft spam filters. Hopelijk verbetert het iets. Keep us posted.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.999
Ik heb een en ander aangepast betreft spam filters. Hopelijk verbetert het iets. Keep us posted.
Helaas, gisteren en vandaag weer in de spam terecht gekomen. Het forum heeft vooral problemen als je posts gaat editen.

- Gister in het Werchter topic is er een post verdwenen. (heb ik niet opnieuw getyped, want was te lang om nog een keer over te doen).

- En mijn lijstje uit het Top 2000 is weg. Omdat ik een tik fout had gemaakt bij Franz Ferdinand - Take Me Out. Welke ik wilde corrigeren, en poef weg was de post. Ja I know, je kan beter de post eerst checken op fouten voordat je op verzenden drukt. Maar toch...
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Jos. wrote:
Ik heb een en ander aangepast betreft spam filters. Hopelijk verbetert het iets. Keep us posted.

Helaas, gisteren en vandaag weer in de spam terecht gekomen. Het forum heeft vooral problemen als je posts gaat editen.

– Gister in het Werchter topic is er een post verdwenen. (heb ik niet opnieuw getyped, want was te lang om nog een keer over te doen).

– En mijn lijstje uit het Top 2000 is weg. Omdat ik een tik fout had gemaakt bij Franz Ferdinand – Take Me Out. Welke ik wilde corrigeren, en poef weg was de post. Ja I know, je kan beter de post eerst checken op fouten voordat je op verzenden drukt. Maar toch…
Je posts zijn terug. En ik ga er weer verder naar kijken.

Helaas zijn er door de versoepelingen van vorige week weer tientallen spam accounts geregistreerd (zoals te zien is op de activity wall), dus zo moet ik telkens de goede balans zien te vinden. We komen er wel...
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
In het kader van goed nieuws melden: er zijn geen reacties meer onterecht in spam gegaan in december. Spam accounts worden wel weer wat meer aangemaakt, maar zo hou je wat te doen. :p
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Laatste reacties in actieve topics kloppen bij mij niet meer als ik niet ingelogd ben. Hebben anderen hier ook last van?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken