Forum feedback

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
594
428
Hoi, ik krijg op mobiel reclames voor een gore site met beelden van de aanslag van 7 oktober. Is daar iets aan te doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Helaas heeft Festileaks zelf geen invloed op welke advertenties je juist te zien krijgt, dat zit volledig bij Google. Normaal gezien kan je bij elke advertentie wel ergens bovenaan een knopje vinden om die te rapporteren als die ongepast is.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Ik kan de onderstaande twee topics niet terugvinden onder de Hardrock & Metal Hub, terwijl ik die wel daar zou verwachten:
- Alcatraz 2024;
- Bands introductie Graspop 2024.

Vice versa staan het Graspop topic zelf, en de band introducties voor Alcatraz er wel in 👍🏼

Zouden de twee missende toegevoegd kunnen worden? Alvast bedankt!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Zou nu terug in orde moeten zijn!
Liep even mis met topics linken (Alcatraz topic stond er bijvoorbeeld wel maar zag er uit als een ticket topic).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ik kan de onderstaande twee topics niet terugvinden onder de Hardrock & Metal Hub, terwijl ik die wel daar zou verwachten:
- Alcatraz 2024;
- Bands introductie Graspop 2024.

Vice versa staan het Graspop topic zelf, en de band introducties voor Alcatraz er wel in 👍🏼

Zouden de twee missende toegevoegd kunnen worden? Alvast bedankt!
Als het goed is gefixed! Ze stonden er wel in, maar verborgen onder andere namen. Die zijn weggehaald. (dus alles zou weer moeten kloppen)

Thanks Hannibal!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Thisso

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Als het goed is gefixed! Ze stonden er wel in, maar verborgen onder andere namen. Die zijn weggehaald. (dus alles zou weer moeten kloppen)

Thanks Hannibal!
Thanks voor de snelle reactie! Ik zie ze er nu wel tussen staan inderdaad. Alleen ben ik nu het algemene Graspop 2024 topic weer kwijt daar 😅
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Thanks voor de snelle reactie! Ik zie ze er nu wel tussen staan inderdaad. Alleen ben ik nu het algemene Graspop 2024 topic weer kwijt daar 😅
Staat er weer in (al nog niet op de homepage, ik ga ervan uit dat dit gedeelte goed komt als er wat in gepost wordt)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Soms wel soms niet. Vrij onoverzichtelijk en ik heb het al eens vaker opgegooid: gewoon een simpel lijstje met namen onder elkaar die op die dag zijn aangekondigd voor een festival. Die nieuwspost van de nieuwe namen van rockwerchter hoeft niet een speurtocht te zijn toch? Ik kom er met veel irritatie wel uit wat er is aangekondigd, maar dat kan niet de bedoeling zijn van nieuws, lijkt mij.

Edit: ik lees dit vanaf de telefoon. Misschien is de browser beter
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Ik heb een bijzondere bug gevonden. Ik deel het vooral als curiositeit, het is niet per se iets wat gefixt moet worden denk ik.

Er ging iets mis in de Youtube embed toen ik net mijn browser opende en het tabblad met het Graspop topic, wat nog open stond, liet laden. Om een of andere reden werd de video van Vltimas in dit bericht weergegeven als de video van Rotting Christ uit dit bericht van de pagina ervoor.

Dus het zag er zo uit (video speelde ook gewoon af en alles):
Schermafbeelding 2024-02-22 121938.png

Terwijl het er zo uit hoorde te zien:
Schermafbeelding 2024-02-22 122023.png

Het aparte is, door op het bericht te reageren kon ik zien dat de broncode van de embed wel naar de video van Vltimas linkte, terwijl in diezelfde pagina nog steeds de Rotting Christ video aan het afspelen was:
Schermafbeelding 2024-02-22 122414.png
Schermafbeelding 2024-02-22 122439.png

Wellicht zit de fout dus aan de kant van Youtube zelf? Maar wellicht de moeite waard om de ontwikkelaars van de forum infrastructuur hier van op de hoogte te stellen. Na het herladen van de pagina was alles uiteraard weer zoals het hoorde.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Goed opgemerkt! Het is iets dat ik al minstens een paar jaar geleden voor het eerst heb gemerkt, onlangs bijvoorbeeld ook in het draft topic omdat daar veel video's worden gepost. Alle video's worden dan 'eentje opgeschoven', als je begrijpt wat ik bedoel.

Zoals je zegt is het probleem gelukkig altijd slechts van tijdelijke aard. Vermoedelijk iets diep in de back-end van de forumsoftware of inderdaad bij YouTube zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
2 Enquetes kort na elkaar gepost...nogal verdacht, niet?


 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
2 Enquetes kort na elkaar gepost...nogal verdacht, niet?


Ofwel iemand van die stageopdracht heeft Festileaks aangeraden, of deze personen werken (nauw) samen tijdens het onderzoek en hebben het aan elkaar aangeraden
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
2 Enquetes kort na elkaar gepost...nogal verdacht, niet?


Insectenbier klinkt op zich al verdacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken