Forum feedback

Ik heb het zojuist weer gehad (na jouw post). Nu ook al een meerdere keren gehad. Zal er ook even opletten hoe 't nou precies komt. Ik dacht eerlijk gezegd dat het aan mijn eigen telefoon lag. Maar niet dus...

Net ook weer de google advertentie gekregen. Het gebeurde op het moment dat ik naar de Activity wall navigeerde. Ik gebruikte festileaks op mijn laptop via Google Chrome.

Duidelijk, dank allen.

Nieuwe poging: ik heb nu alle advertenties weggehaald. Hoor het graag als het nog steeds gebeurt.

Gaat een pak smoother. Maar sommige adds die pakten wel heel veel plaats. Nu dat zal wel eerder aan het algoritme liggen en bijgevolgd het type add.

Dank allen.

Ik had hem gisteren weer te pakken. mmrtb.com

Toen ik in Windows op Edge door het Rock Werchter topic scrollde. Ik zag geen specifieke ad, volgens mij.
Weet je of dat voor of na 13:00 uur was? Toen zijn alle ads uitgeschakeld.

Dank. Dan ga ik ze nu weer aanzetten om te kijken of het ook weer terugkomt. Dan is de eerste diagnose gesteld en gaan we vanuit met verschillende posities en types uitzetten om te kijken waar het zit..

Kreeg ‘m helaas weer, om 14.35 dus. Ging op mobiel via Recent actieve topics naar een ander topic. Safari-browserIMG_6626.png

Users who are viewing this thread