Forum App

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Zijn er gebruikers waarbij de app zichzelf na ongeveer een minuut afsluit? Of de app twee keer moeten starten om hem verder dan het opstartscherm te krijgen?
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Ik krijg sinds de laatste update steeds een fout melding als ik wil inloggen via de app.
Lijkt op het zelfde probleem als superginger laatst had.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Heb het doorgespeeld. Komen hier zo spoedig mogelijk op terug ;)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ik krijg sinds de laatste update steeds een fout melding als ik wil inloggen via de app.
Lijkt op het zelfde probleem als superginger laatst had.

Alles nu weer goed?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Goedemorgen! Lukt me wederom niet om in te loggen op de app. Weer een update geweest? Kan dit weer hersteld worden? Dank alvast.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Goedemorgen! Lukt me wederom niet om in te loggen op de app. Weer een update geweest? Kan dit weer hersteld worden? Dank alvast.

@joslittel als het goed is is er een verbetering doorgevoerd in de app.
Als het goed is moet het nu goedkomen.
Laat a.u.b. weten of het lukt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Joslittel wrote:
Goedemorgen! Lukt me wederom niet om in te loggen op de app. Weer een update geweest? Kan dit weer hersteld worden? Dank alvast.


@joslittel als het goed is is er een verbetering doorgevoerd in de app.
Als het goed is moet het nu goedkomen.
Laat a.u.b. weten of het lukt.

Helaas nog niet. Ik kan niet inloggen, bij opnieuw aanmelden krijg ik de melding dat mijn inlognaam al in gebruik is. In een eerder geval is mijn aanmeldnaam voor de app verwijderd zodat ik deze opnieuw kon aanmaken, misschien nu ook de oplossing?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
DennisvdBr wrote:
Joslittel wrote:
Goedemorgen! Lukt me wederom niet om in te loggen op de app. Weer een update geweest? Kan dit weer hersteld worden? Dank alvast.


joslittel als het goed is is er een verbetering doorgevoerd in de app.
Als het goed is moet het nu goedkomen.
Laat a.u.b. weten of het lukt.


Helaas nog niet. Ik kan niet inloggen, bij opnieuw aanmelden krijg ik de melding dat mijn inlognaam al in gebruik is. In een eerder geval is mijn aanmeldnaam voor de app verwijderd zodat ik deze opnieuw kon aanmaken, misschien nu ook de oplossing?


@joslittel Probeer a.u.b. het nog eens. Je kan je als het goed is nu weer aanmelden.

Breng ons a.u.b. op de hoogte of het nu wel of niet lukt.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
bram1996 wrote:
Ik krijg sinds de laatste update steeds een fout melding als ik wil inloggen via de app.
Lijkt op het zelfde probleem als superginger laatst had.


Alles nu weer goed?

Sorry voor de late reactie, ik probeer het dagelijks 2-3x maar hij geeft steeds aan: something wrong hapenend.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
JB. wrote:
bram1996 wrote:
Ik krijg sinds de laatste update steeds een fout melding als ik wil inloggen via de app.
Lijkt op het zelfde probleem als superginger laatst had.


Alles nu weer goed?


Sorry voor de late reactie, ik probeer het dagelijks 2-3x maar hij geeft steeds aan: something wrong hapenend.
Same
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Heb het doorgegeven ;)
Wij proberen het structurele probleem ook zo snel mogelijk te fixen.

Edit: doet die het weer?
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Nee sorry.
Nog steeds de zelfde fout melding.
Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen via de site en daar reageerd de app ook niet op.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Nee sorry.
Nog steeds de zelfde fout melding.
Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen via de site en daar reageerd de app ook niet op.

Hmm. vervelend. Ook je oude wachtwoord geprobeerd?
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
bram1996 wrote:
Nee sorry.
Nog steeds de zelfde fout melding.
Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen via de site en daar reageerd de app ook niet op.


Hmm. vervelend. Ook je oude wachtwoord geprobeerd?

Ja ook geprobeerd.
De app ook al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Is er mischien een optie om de app ergens anders dan in de Play store te downloaden?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Polls en quizes zijn nooit in de app in te vullen…

Bekend probleem. Met de huidige middelen niet zo eenvoudig op te lossen. We doen ons best.

JB. wrote:
bram1996 wrote:
Nee sorry.
Nog steeds de zelfde fout melding.
Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen via de site en daar reageerd de app ook niet op.



Hmm. vervelend. Ook je oude wachtwoord geprobeerd?


Ja ook geprobeerd.
De app ook al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Is er mischien een optie om de app ergens anders dan in de Play store te downloaden?

Je account is - net als voor de anderen die een probleem hadden - verwijderd. Daarom werkt je wachtwoord niet. Meld je aub opnieuw aan en laat weten of het probleem verholpen is.
 

Bram16178995621

Playlistbediener
12 jan 2017
17
0
superginger wrote:
Polls en quizes zijn nooit in de app in te vullen…


Bekend probleem. Met de huidige middelen niet zo eenvoudig op te lossen. We doen ons best.

bram1996 wrote:
JB. wrote:
bram1996 wrote:
Nee sorry.
Nog steeds de zelfde fout melding.
Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen via de site en daar reageerd de app ook niet op.


Hmm. vervelend. Ook je oude wachtwoord geprobeerd?


Ja ook geprobeerd.
De app ook al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Is er mischien een optie om de app ergens anders dan in de Play store te downloaden?


Je account is – net als voor de anderen die een probleem hadden – verwijderd. Daarom werkt je wachtwoord niet. Meld je aub opnieuw aan en laat weten of het probleem verholpen is.

Na veel proberen heb ik maar gewoon een nieuw account aangemaakt.
Op de pc kon ik wel gewoon blijven inloggen op het vorrige account na het bericht dat het verwijderd zou zijn.
Een nieuw account aanmaken met mijn vorrige gebruikersnaam en email was alleen niet mogelijk omdat het al gebruikt is geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken