Forum App

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Na veel proberen heb ik maar gewoon een nieuw account aangemaakt.
Op de pc kon ik wel gewoon blijven inloggen op het vorrige account na het bericht dat het verwijderd zou zijn.
Een nieuw account aanmaken met mijn vorrige gebruikersnaam en email was alleen niet mogelijk omdat het al gebruikt is geweest.

Ai, jammer dat het zo moest. In ieder geval kan je weer lekker meedoen :)
Verder nog vraagjes of opmerkingen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.058
Ik kan echt nog steeds niet inloggen via de app, ik denk dat ik zowat hetzelfde probleem heb als Bram maar m'n account is gelinkt aan m'n Fb ook denk ik, waardoor ik 't best vreemd vind dat 't via die weg ook niet gaat?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ik kan echt nog steeds niet inloggen via de app, ik denk dat ik zowat hetzelfde probleem heb als Bram maar m’n account is gelinkt aan m’n Fb ook denk ik, waardoor ik ’t best vreemd vind dat ’t via die weg ook niet gaat?

Ik heb ook al een tijdje geleden aangegeven dat ik het gek vind dat je in de app nu en moet inloggen voor de app en dan weer apart moet inloggen voor het forum. Hopelijk komt daar in de toekomst verandering in. Misschien dat daar het probleem in zit. Ik stuur jouw probleem nog wel een keer door ;)
 

Bram16178995621

Playlistbediener
12 jan 2017
17
0
Bram wrote:
Na veel proberen heb ik maar gewoon een nieuw account aangemaakt.
Op de pc kon ik wel gewoon blijven inloggen op het vorrige account na het bericht dat het verwijderd zou zijn.
Een nieuw account aanmaken met mijn vorrige gebruikersnaam en email was alleen niet mogelijk omdat het al gebruikt is geweest.

Ai, jammer dat het zo moest. In ieder geval kan je weer lekker meedoen
1f642.svg

Verder nog vraagjes of opmerkingen?

Verder werkt alles gelukkig weer prima!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Kan me al heel de dag niet aanmelden op de app. Nog iemand die problemen.

Als het goed is moet nu alles prima werken. De login is uit de app gehaald die voor de problemen zorgden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken