Fortarock 2021 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394


FortaRock 2021 – Nieuws en Geruchten

Datum: n.t.b. (eerste weekend van juni?)
Locatie: Goffertpark, Nijmegen
Genres: Nederlands heavymetalfestival

Alle info over line-up & kaartverkoop: http://www.fortarock.nl/
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Ik heb er bijzonder goede hoop op voor 2021, de terugkeer van FortaRock! Het blijft natuurlijk verbazingwekkend dat Nederland geen metalfestival heeft van enige omvang (15k bezoekers). Naar mijn idee liggen de kaarten voor FortaRock in 2021 erg gunstig. Ze hebben geen onnodige kosten gemaakt in 2020 omdat ze al in 2019 hebben besloten een editie over te slaan. In 2021 is er een overschot aan bands. SOAD heeft de Nederlandse datum in het Ziggo Dome gecanceld. Dit kan betekenen dat ze Pinkpop aandoen maar het kan ook betekenen dat hiermee een fantastische headliners voor Fortarock geboekt is.

Hoe dan ook, als het weer doorgaat ben ik er bij!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Je hebt inderdaad goede hoop. Ik moet het nog zien, ik verwacht ze namelijk niet zo 123 terug. Ik hoop het wel, altijd erg leuk en gemoedelijk festival. Als het doorgaat, zeker met soad, ben ik er bij
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
misschien wat snel idd... maar heb hem wel meteen sticky gezet hoor ;)

de site staat trouwens nog op zwart, dus daar nog niets aan te zien...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Ik vrees dat Fortarock al op het kerkhof ligt. Onbegrijpelijk dat een degelijk Metal festival niet kan in dit land.

Maar goed, ik roep het al jaren. Verhuis van locatie, zorg dat een goede camping faciliteit hebt, en maak er een meerdaags van. Desnoods niet enkel de focus op Metal leggen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
De locatie van DTRH ken ik niet, maar zou dit niet een goede plek zijn? Nog steeds dicht bij hometown Nijmegen.
Goffert is een mooie locatie, maar kent wel de nodige praktische bezwaren. Al was het voor mij soms wel handig, omdat ik in hetzelfde weekend een waterpolotoernooi had in het Goffertbad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken