Filmtopic

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.860
359
Is de sneak preview bij Kino elke dinsdag avond om 21:30 niet een beetje hetzelfde concept? Ben er zelf nog nooit naar toe gegaan, omdat ik dat tijdstip te laat vind.
Bij de sneak koop je per voorstelling een kaartje, die filmclubs zijn (zoals ik het bij Lantaren/Venster zie) een abonnement waarbij je voor een heel seizoen betaalt.

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.860
359
Afgelopen donderdag op de openingsavond van LIFF naar Poor Things van Yorgos Lanthimos (The Lobster, The Favourite) geweest. Wat een heerlijk vreemde, hilarische en fantasierijke film met een briljante Emma Stone. Geweldig om die nu al gezien te hebben. Deze gaat met Killers of The Flower Moon vast hoge ogen gooien in het awards seizoen. Absolute aanrader.

Morgen ook weer een dag in Leiden! Maar liefst drie films op het programma, waaronder de nieuwste Ghibli film van Hayao Miyazaki. Zin in!!

• Leuk
Waarderingen: Brian

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
320
564
Heb een lekker film weekend gehad. Afgelopen zaterdag naar Harry Potter and the deathly hallows part 1 in concert geweest in de Doelen. Ondanks dat ik het muzikaal van te voren de minste film vind, viel het me op dat zodra de muziek door een live orkest gespeeld word en het volume van de muziek erg hard is, het echt brilliante muziek is van Alexandre Desplat. De continuee spanning door de vioolen en de drum kwamen heel intens over tijdens de live ervaring. Wel jammer dat Oh children niet even live gespeeld werd door Nick Cave & the bad seeds:p

En gisteren naar Past lives geweest, hele mooie film! Werd er echt in meegezogen.

• Leuk
Waarderingen: Brian

fred alweer..

Gouden Tip
27 jan 2023
410
281
Afgelopen weekend via Pathe Thuis maar eens Talk To Me opgezet. Komt sloom op gang maar is toch wel weer een toffe horrorfilm. Leek qua plot wel heel erg op Insidious. Er schijnt een vervolg te komen, ben benieuwd.

Brian

Subheadliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
4.910
5.738
Perfect Days van Wim Wenders laatst gezien in mijn filmclub. Ik vond hem vooral heel saai. Er gebeurde weinig, er kwam niet echt een verhaal goed van de grond en het was te herhalend. Nee, geen aanrader van mijn kant.

Past Lives twijfel ik nog over om te bezoeken, die lijkt me wel wat. En ik heb ook goede verhalen over Une Année difficile gehoord, die wil ik misschien ook nog wel even checken.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken