Festileaks Pinkpop meeting 2022

Ben je erbij?


  • Totaal aantal stemmers
    17

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ik ben er zaterdag ook bij! 13:15 IBA nog steeds klopt?
Ben niet echt actief geweest in het Pinkpop topic (uberhaupt het Forum dit jaar) maar vanuit Festileaks vind ik het altijd leuk om jullie te ontmoeten en te horen wat er speelt :)

Ik ben zaterdag te herkennen aan de 3 lagen zonnebrand op mijn huid en mijn Festileaks sokken!
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Ik ben vandaag te herkennen aan een korte broek, Pinkpop shirtje, gele zonnebril en een grijze desperados pet
 

RS80

Playlistbediener
3 dec 2016
19
4
Ben bang dat ik het niet ga redden. Ben pas rond half 1 met de bus bij de kiss&ride. Tenzij ik dus gewoon door kan lopen bij de ingang ga ik het niet halen. Have fun allemaal
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Ik ben iets later. Iets te laat vertrokken van de camping ?
 

Struikelmuts

Playlistbediener
15 jun 2022
5
8
Hallo , ik weet niet hoe het met jullie gaat maar ik heb een super leuke Pinkpop gehad . Zaterdag iets minder ivm de hitte , maar och dat mocht de pret niet drukken . Ik zie Jullie volgend jaar weer ? Gr Debby
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Minie

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
he dan kan ik niet achterblijven met de foto van de forum meeting van zaterdag uiteraard!
@Steefmeister88 en @JB.

helaas, we waren eigenlijk met 5en, maar (ik meen Sander en z'n maat, excuus je naam is me even ontschoten) de andere waren voor het proost moment en het idee om de foto te maken al verder met hun programma (en ook terecht en begrijpelijk natuurlijk)

1655794529723.png
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
De meeting voor 2023. Paar keer naar gevraagd in het algemene forum, maar nooit echt doorgedrukt, of ik moet het weer eens gemist hebben, sta ik ook niet van te kijken. Is er genoeg animo voor, welke dagen en welke tijdstippen, en wat gaat de locatie worden? Ik heb hem tot nu toe telkens gemist, maar jullie de hand schudden staat toch nog steeds op de bucketlist ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
we zouden vrijdag weer, maar dan rond 12:45 achterin de tent, kunnen doen...
Of er moeten mensen zijn die per se Frenna willen zien op South.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.078
914
ik zal er pas zijn rond 17u op vrijdag...
zaterdag of zondag kan ik mij eigenlijk altijd vrijmaken (behalve qotsa, brutus en hollywood vampires)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken