Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hi all,

Morgen - vrijdag 28 juni - is er een Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019. Een deel van de redactie zal er zijn en natuurlijk zijn forumleden ook meer dan welkom! We zullen zorgen voor wat lekkere drankjes om jullie te bedanken voor alle support. En we maken natuurlijk een toffe groepsfoto. Verzamelen mag om 14:00 bij de Casa Bacardi (tegenover The Slope). Tot 14:10 delen we drankjes uit. Hopelijk tot daar! :)

Wanneer: Vrijdag 28 juni
Hoe laat: 14:00 uur
Waar: Casa Bacardi

Cheers!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.506
10.543
Hi all,

Morgen – vrijdag 28 juni – is er een Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019. Een deel van de redactie zal er zijn en natuurlijk zijn forumleden ook meer dan welkom! We zullen zorgen voor wat lekkere drankjes om jullie te bedanken voor alle support. En we maken natuurlijk een toffe groepsfoto. Verzamelen mag om 14:00 bij de Casa Bacardi (tegenover The Slope). Tot 14:10 delen we drankjes uit. Hopelijk tot daar!
1f642.svg


Wanneer: Vrijdag 28 juni
Hoe laat: 14:00 uur
Waar: Casa Bacardi

Cheers!

Klinkt als een fantastisch plan. Alleen jammer dat ik dan weer niet naar Rock Werchter ga.
Is er een reden dat dit gebeurt op Rock Werchter en bijvoorbeeld niet op Pinkpop of Graspop?
Wel ontzettend leuk, hoor. Alvast veel plezier gewenst.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dank allen voor het komen naar de Festileaks Meeting, super leuk om jullie eens te spreken! Erg gezellig. Betreft de toekomst: in ieder geval gaan we het op Lowlands weer organiseren, volgend seizoen eens kijken welke festivals we nog meer kunnen gaan meepakken!

En dan natuurlijk de foto's (gemaakt door Ben Houdijk)...

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5081.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5071.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5034.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5046.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5055.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5050.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5060.jpg
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.223
739
nu ben ik wel benieuwd wie er allemaal was.
dus namen bij de gezichten!
kan iemand dat regelen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.506
10.543
nu ben ik wel benieuwd wie er allemaal was.
dus namen bij de gezichten!
kan iemand dat regelen?

Zou fijn zijn, ja.
Klein gokje: de man met de prachtige baard en het shirt van Tool zal @Rockbeer wel zijn. De rest zou ik er niet uit kunnen pikken, zelfs Hannibal niet.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.436
2.897
Helaas, ik kon de meeting niet halen; was pas later op het terrein. Mede door de weersomstandigheden ervoor gekozen wat later op de dag te arriveren om het zo haalbaar te laten blijven. Wel ontzettend jammer dit natuurlijk... Het ziet er echt supergezellig uit op de foto’s!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
514
Er zijn er twee met een Tool shirt. Die lange gast op de achtergrond op de vierde foto, zonnebril in het haar, dat is Dr. Hannibal. Op de derde foto staat mattman helemaal links en ondergetekende helemaal rechts. Tussen ons in twee drijvende krachten van de redactie, Debbie en Ian (met Tool shirt).

Op de tweede foto helemaal rechts (en foto 5 tweede van links) is @joszwa.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Leuk om te zien dat het gezellig was. Heb het zelf helaas niet gered. Het was te krap voor Nothing But Thieves voor mij. Volgende keer weer? Hopelijk past het dan wel in mijn planning.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Het was erg leuk om iedereen even te treffen. Gezellig even gekletst en natuurlijk een heerlijke cocktail gedronken (nogmaals dank!).
Ik sta op de zesde foto met mijn vriendin. Ik heb een At the Drive In T-shirt aan. Tot de volgende meet up!
 

Bert

Support act
14 nov 2014
844
775
Leuk om te zien dat het gezellig was. Heb het zelf helaas niet gered. Het was te krap voor Nothing But Thieves voor mij. Volgende keer weer? Hopelijk past het dan wel in mijn planning.
daar was ik ook bang voor, heb echter een half nummer gemist en kon direct aanschuiven in het tweede vak

overigens ben ik diegene op de 5e foto met baard, pet en zonnebril
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Nogmaals bedankt voor de cocktail en de gezelligheid. Ik sta op de groepsfoto rechts achteraan (zonder shirt met zonnebril).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken