Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Tijd voor de ontknoping van de verjaardagseditie van de Festileaks Draft!

3. @nitotheno - Amour Festival met My Chemical Romance (10 punten)🥉
Lange tijd op kop gelegen maar uiteindelijk toch nog ingehaald. Niettemin kon nitotheno zijn lineup hier op veel enthousiasme rekenen, ondanks de headliner die hier op het forum al tot veel geanimeerde discussies heeft geleid. Een mooie mix van iets hardere namen vervolledigden het programma naast MCR en wellicht kon de unieke locatie ook enkele mensen overtuigen.

IMG_20230611_155752.jpg

2. @Lion - Brulfest met blink-182 (12 punten)🥈
Vergezeld door een prachtige visuele uitwerking, zowel tijdens de draft als de presentatie, bokste Lion een geweldig festival in elkaar rond een band die populairder is dan ooit. Een dagje punkrock in de meest brede zin van het woord, dat kunnen de meesten hier duidelijk wel smaken.

brulfest-02-poster.jpg

En dat kan maar één ding betekenen...

1. @team-0 - Your Favourite Worst Time Festival met Bruce Springsteen & The E-Street Band (13 punten)🥇
Gefeliciteerd aan team-0, de winnaar van de tiende editie van de Festileaks Festival Draft!
team-0 bouwde een uniek festival rond de man die de voorbije weken nog menig forumlid live beroerde. Een festival met allemaal artiesten met lange namen, een artstyle die je toch even doet nadenken en een serieus vleugje humor in de organisatorische aspecten, dit festival had alles om te overtuigen. Zelfs de bedenkelijke sponsors konden de forumleden niet tegenhouden om massaal tickets te kopen. Proficiat!

your favourite worst time festival.jpg


Dan rest mij enkel nog jullie allemaal te bedanken voor het enthousiasme en de prachtige lineups die jullie hebben samengesteld. Het resultaat is nog veel beter dan ik mij had voorgesteld toen ik dit concept in mijn hoofd kreeg! Tot na de festivalzomer voor ongetwijfeld weer een legendarische editie van de draft!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Proficiat @team-0 met de zege! En dikke merci aan @ThijsDB voor de organisatie was echt een heel fijn concept!

Bij het aanschaffen van mijn tickets, mijn persoonlijke smaak even aan de kant gezet en, mij in de plaats proberen zetten van de organisator en fan van de headliners. Uiteindelijk uitgekomen op:

1. Nitotheno (My Chemical Romance)
2. Martijn (Calvin Harris)
3. Oasiss (Goldband)
4. Yannick (Cher)

Tenslotte ook nog even mijn eigen bezoekers bedanken. We gaan er iets heel fijns van maken in Parijs! 🥳
 
Laatst bewerkt:

Lion

Support act
7 mrt 2017
758
1.570
Gefeliciteerd @team-0 met de gouden plak!

Zelf erg trots met zilver in deze speciale editie, eindelijk de top drie bereikt wat mijn doelstelling was.

Ik heb wel genoten van deze editie. Het was wel eens leuk om bijna elke artiest van mijn vooraf opgestelde verlanglijstje te kunnen boeken. Na drie rondes had ik mijn poster al klaar en hoefde ik slechts één naam aan te passen. Het zal even wennen zijn in de volgende draft als alles weer voor mijn neus wordt weggekaapt.

Iedereen met een Brulfest-ticket bedankt! En @ThijsDB bedankt voor de organisatie.

Mijn tickets heb ik overigens gekocht voor @teunajax, @ThijsDB, @nitotheno en @Dr. Hannibal
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
RoyFest kreeg een headliner en de organisatie zat met zijn handen in zijn haar. Niet het genre waar de organisator vrij snel naartoe gaat dus googlen maar en veel extra luisteren. Zo ontdek je nog eens wat leuks. Helaas bleken wij nogal slecht in het verstoppen van onze headliner want in de mini-game kwam naar boven dat bijna iedereen de headliner kon raden.

Dear People!
We present you our festival line-up!
With our headliner all away from the USA, it may not be a surpice because our pokerface was very bad.


Bekijk bijlage 5526

LADYYYYY GAAAGGAAA

De rest van de line-up is in overleg met de artiest tot stand gekomen. De organisatie stond er echter op om de Nederlandse en Belgische trots te waarborgen. Daardoor is gekozen voor MEAU, Selah Sue en Anouk. Verder zullen George Ezra, Zara Larsson, Dermot Kennedy, One Republic en Ellie Goulding de line-up complementeren.
Zie hierbij ook gelijk de clashfinder: https://clashfinder.com/s/festileaksfestivaldraftxroyfest/

Het festival zal plaats vinden in Hulst, de organisatie heeft hier pas geleden een werkbezoek gebracht aan Vestrock en kwam erachter dat dit een ideale locatie is voor dit eendagsfestival. En zo blijft het festival toch in het mooie prachtige Zeeland!
Ik heb niet meegedaan maar je hebt hier een droom line up voor mij neergezet 😂😂
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Bekijk bijlage 5536

En last but not least. Komend jaar werden we als organisatie uitgenodigd om een muzikaal programma in een te boksen tijdens Pride in Brussel. Het Jubelpark oftwel Parc du Cinquantenaire zal dan worden omgetoverd tot een heus evenementensite waarbij twee podia elkaar zullen afwisselen. En zo geschiedde de geboorte van Love Parade!

Als absolute kopstuk hebben we queer icoon Cher weten te boeken, zij zal het hoofdpodium afsluiten. Voor haar zullen Lil Nas X, CHIC & Nile Rodgers, MIKA en Marc Almond (van Soft Cell) de mainstage met haar delen. In de overdekte tent staan dan weer Robyn, Carly Rae Jepsen, Girl In Red en Yumi Zouma. Stuk voor stuk absolute kleppers, als je het mij vraagt.

Tot dan? :)
Never mind deze is nog beter! Damn 😍😍
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Royke

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.362
Ik neem aan dat degenen die tickets voor mijn festivals gekocht hebben liever anoniem blijven?

O wacht, het was natuurlijk gratis entree ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
946
Ik neem aan dat degenen die tickets voor mijn festivals gekocht hebben liever anoniem blijven?

O wacht, het was natuurlijk gratis entree ;)
Haha ik ben trotse "koper" van een ticket hoor! Geniaal wat een thematisch festival je hebt neergezet vond ik, ookal is het zachtgezegd niet mijn muziek :p
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken