Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Solo stond hij al onder andere in het voorprogramma bij Mumford & Sons, maar toen de begeleidingsband The Night Sweats er bij kwam begon het succes (wat) toe te nemen. Meteen twee dikke hits met S.O.B. en I Need Never Get Old en een tour langs de festivalweides als gevolg. Geheel onverwachts stierf de producer, tevens beste vriend van Nathaniel, en liep zijn huwelijk op de klippen. Hier maakte hij een solo-album, die eerlijk gezegd en jammerlijk niet zo goed was, over. Gelukkig kwam de band er daarna weer bij en met The Future werd er weer een prima album afgeleverd. Voetjes van de vloer met Nathaniel Rateliff & The Night Sweats.


@Brian
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik volg direct, want ik heb geen twijfel over mijn laatste sub headliner. Na Emerson, Lake and Palmer en voor de nog onbekende headliner komt

NO DOUBT


Tot nu toe aangekondigd:
Vr - James Brown - Bill Withers - Frank Zappa - Amy Winehouse - Ian Dury & the Blockheads - Hüsker Dü - The Quireboys
Za - Thin Lizzy - Gary Moore - Louis Armstrong - Kula Shaker - Ugly Kid Joe - Ok Go - Zornik
Zo - No Doubt - Emerson, Lake and Palmer - The Pogues - 4 Non Blondes - Skik - Mark & Clark Band - The Cyrkle - White Lion

@koekdoos en @ThijsDB
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ha, ik twijfelde of ik Nina Hagen of No Doubt moest kiezen. Uiteindelijk vanwege Brood voor Hagen gekozen. Hoopte dat ND nog een ronde erin zou blijven! Mooie boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Damn. Die doet pijn.. Dacht dat ik ze met m'n tweede keuze wel zou kunnen strikken.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
PWFestivalNJOnes.png

Er komt een grote naam uit de Jazzwereld naar het PurpleWhiteFestival. Deze Norah Jones speelde al een aantal keer op Gent Jazz Festival maar nu komt ze eens naar een ander festival. Ze zal op zaterdag LoW Stage mogen afsluiten. Daarmee clasht haar set met die van The War on Drugs. Wel kunnen mensen na PJ Harvey afzakken naar de andere stage om deze Jones te bewonderen.

VR: John Legend - Lewis Capaldi - Chase & Status - Tame Impala - Arctic Monkeys
ZA: Sylvie Kreusch - The Hives - Zwangere Guy - Olivia Rodrigo - Years&Years - PJ Harvey - Norah Jones - The War on Drugs - Green Day
ZO: Meskerem Mees - IBE - The 1975 - The Used - Band of Horses - Franz Ferdinand - The Killers - Ed Sheeran


De hele line-up: https://clashfinder.com/s/purplewhitefestival

@mattman @theblackmadness
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Goh ik denk eerlijk gezegd dat ik een andere naam ga pakken dan die waar jullie op alluderen, maar dan kan Yannick er wel nog mee gaan lopen natuurlijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik zou Matt gewoon nog een paar uur gunnen als hij niet op tijd reageert (tot morgenochtend ofzo), normaal reageert hij vrij snel. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken