Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Nirvana had ik al afgeschreven en wat was ik bang dat Mattman met deze ging gaan lopen, maar nee en of ik gelukkig ben. Iedereen die ik ken en hem heeft gezien, was al fan, of wordt fan door zijn magistrale performance. Wij van Rock Blomberghen zijn dan ook verheugd om Nick Cave & The Bad Seeds te mogen aankondigen! Een grootmeester op de wei. Hij zal een 2u durende set spelen en na hem mogen the strokes de zaterdag afsluiten


Vrij: Tom Waits - Bob Marley & The Wailers
Zat: Nick Cave & The Bad Seeds - The Strokes
Zon: The Clash - TBA

@Yannick @Timmetje
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
50dc8bcfce7a9d72af46f52ed24e2632.jpg


Bon, deze boyband heeft weinig inleiding nodig hè. Nine Inch Nails.

@Timmetje
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
En dan mag je op een dag twee van je favoriete artiesten aankondigen. Na Opeth volgt er weer een stage afsluiter, ditmaal van The Pit. De organisatie heeft al 1,5 jaar kaartjes klaarliggen voor deze band maar het mocht nog niet zo zijn. Gelukkig weten we van eerdere keren dat live als een huis staan, maar wat wil je ook met een van de beste vocalisten in de metal. Floor is solo al elders geboektz maar staat hier met haar band. Heersers van de symfonische metal. The Greatest Show of All als afsluiter met het het ontroerende maar tegelijk energiegevende 'we were here' als afsluitende woorden. Met veel trots komt Nightwish erbij op het affiche van JozzFest!

Ghost Love Score blijft een van de beste symfonische metalepossen die ik ken, magnifiek live uitgevoerd:

@warriorandweirdo
@Paddy
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken