Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
We spraken al eens over Pukkelpop 2018 en de twee hoogtepunten van toen waren Amenra en een band om 11u ofzo. Deze band was het toen nog onbekende Fever 333 en man wat een show. Met de gitarist in de pit, de zanger die het podium afbrak en tussen ons kwam lopen. Daarna ook nog als voorprogramma van BMTH gezien en natuurlijk ook nog op Graspop 2019. Vanaf dat ze werden aangekondigd, wilde ik naar GMM gaan. Dat was een ongelooflijk concert met een uitzinnig publiek. Nu komen ze naar Rock Blomberghen om een waanzinnige show neer te zetten!

 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Wij zijn erg blij om te mogen aankondigen dat de Ier David Balfe zijn zelfgetitelde debuutalbum exclusief komt voorstellen op onze weide. Op plaat wist dit album, dat een ode is aan een betreurde vriend, al enorm te beklijven. Op het podium zal dit niet anders zijn. Wees er maar zeker van dat dit er een voor de eindejaarslijstjes wordt: For Those I Love


@Paddy
@Rikkie
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
We hebben al heel wat vrouwelijke parels geprogrammeerd, daar zijn we goed in, dus waarom zouden we daar niet gewoon vrolijk mee doorgaan?
Vandaag een powervrouw van Nederlandse bodem. Ik zou nu alle projecten kunnen noemen waar zij in zit of zat, maar zo'n introductie heeft deze dame helemaal niet nodig. Misschien wel de beste zangeres van de lage landen komt jullie allen omver blazen.

FLOOR JANSEN


@HollandiaFCB
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Een enorme shortlist aan F'en waarvan een hoop al zijn gesneuveld, maar één zeer graag gewilde staat er in ieder geval nog op.
Deze Ierse postpunksensatie veroverde menig hart met eerste album Dogrel en daarbij horende tour. Vlot daarna werd het tweede album A Hero's Death uitgebracht en zouden ze nóg meer podia in vuur in vlam zetten. Onder andere ondergetekende had al kaarten voor Tivoli en door de bekende redenen is dit inmiddels uitgesteld tot april dit jaar. Dan zal ook album drie Skinty Fia uit gaan komen, waarvan eerste single Jacky Down The Line al is uitgebracht. Wellicht kunnen we hier in Utrecht ook wat van verwachten. Fontaines D.C.


@Brian
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Tijd voor onze vrijdag tent headliner!

Zoals eerder gezegd deze draft is het moeilijk om sommige legendes goed in te schatten qua grootte. Deze naam is weliswaar een grootte, maar omdat we de ruimte hebben om hem 2 uur ta laten spelen in onze grote tent, moet het kunnen. Door @Joslittel bij de vorige rond (Z) waren we bang dat deze naam dromen bleef voor op Classic Wings. Maar gelukkig is het alsnog gelukt.

FRAK ZAPPA


Tot nu toe aangekondigd:
Vr - James Brown - Bill Withers - Frank Zappa - Amy Winehouse - Ian Dury & the Blockheads - Hüsker Dü - The Quireboys
Za - Thin Lizzy - Gary Moore - Louis Armstrong - Kula Shaker - Ugly Kid Joe - Zornik
Zo - Emerson, Lake and Palmer - The Pogues - 4 Non Blondes - Skik - The Cyrkle - White Lion

@koekdoos om de F af te sluiten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Heb ik ook lang over getwijfeld!!! Mooie naam. Zelf laten lopen omdat ik denk dat ik hem qua spot voor mezelf wel iets te hoog had ingeschat (co-headliner haha).
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Heb ik ook lang over getwijfeld!!! Mooie naam. Zelf laten lopen omdat ik denk dat ik hem qua spot voor mezelf wel iets te hoog had ingeschat (co-headliner haha).
Co head is ook zeker een plek die hem niet had misstaan. Aan de andere kant wil ik met mijn concept de laatste act van de tent ook een soort headliner maken met een zeer ruim slot.

beetje andersom de discussie die ik had met Thin Lizzy ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Tijd voor onze vrijdag tent headliner!

Zoals eerder gezegd deze draft is het moeilijk om sommige legendes goed in te schatten qua grootte. Deze naam is weliswaar een grootte, maar omdat we de ruimte hebben om hem 2 uur ta laten spelen in onze grote tent, moet het kunnen. Door @Joslittel bij de vorige rond (Z) waren we bang dat deze naam dromen bleef voor op Classic Wings. Maar gelukkig is het alsnog gelukt.

FRAK ZAPPA


Tot nu toe aangekondigd:
Vr - James Brown - Bill Withers - Frank Zappa - Amy Winehouse - Ian Dury & the Blockheads - Hüsker Dü - The Quireboys
Za - Thin Lizzy - Gary Moore - Louis Armstrong - Kula Shaker - Ugly Kid Joe - Zornik
Zo - Emerson, Lake and Palmer - The Pogues - 4 Non Blondes - Skik - The Cyrkle - White Lion

@koekdoos om de F af te sluiten
Jouw line up wordt echt een heerlijke trip down memory lane. (waarbij opgemerkt dient te worden dat de memories mijn levensduur overschrijden haha)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
PWFestivalMees.png

De Belgische artiesten volgen zichzelf in snel tempo op voor het PurpleWhiteFestival. Zo geraakte bekend dat Meskerem Mees de affiche zal vervoegen. Deze 22-jarige singer-songwriter deed in 2013 al mee aan een Belgische talentenjacht. Enkelere jaren geleden won ze zowel Sound Track als Humo's Rock Rally. Ze wordt gezien als één van de allergrootste muzikale talenten van het land. Deze dame mag op zondag de Marquee openen. Die dag speelt met IBE ook al een groot Belgisch talent op LoW-stage.

VR: John Legend - Lewis Capaldi - Chase & Status - Tame Impala - Arctic Monkeys
ZA: Sylvie Kreusch - The Hives - Zwangere Guy - Years&Years - PJ Harvey - The War on Drugs - Green Day
ZO: Meskerem Mees - IBE - The 1975 - The Used - Band of Horses - Franz Ferdinand - The Killers - Ed Sheeran


De hele line-up: https://clashfinder.com/s/purplewhitefestival

@randyrw @mattman
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Bekijk bijlage 997

De Belgische artiesten volgen zichzelf in snel tempo op voor het PurpleWhiteFestival. Zo geraakte bekend dat Meskerem Mees de affiche zal vervoegen. Deze 22-jarige singer-songwriter deed in 2013 al mee aan een Belgische talentenjacht. Enkelere jaren geleden won ze zowel Sound Track als Humo's Rock Rally. Ze wordt gezien als één van de allergrootste muzikale talenten van het land. Deze dame mag op zondag de Marquee openen. Die dag speelt met IBE ook al een groot Belgisch talent op LoW-stage.

VR: John Legend - Lewis Capaldi - Chase & Status - Tame Impala - Arctic Monkeys
ZA: Sylvie Kreusch - The Hives - Zwangere Guy - Years&Years - PJ Harvey - The War on Drugs - Green Day
ZO: Meskerem Mees - IBE - The 1975 - The Used - Band of Horses - Franz Ferdinand - The Killers - Ed Sheeran


De hele line-up: https://clashfinder.com/s/purplewhitefestival

@randyrw @mattman
Ha schitterend. Als eerste mogen voor de rijkgevulde letter M en dan met een act komen waar ik echt nog nooit van gehoord heb ?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken