Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
En heb je ook gecontroleerd of ze nog meer muziek hebben of is het gewoon een uurtje dat nummer ;)?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik hoop echt op een beetje acceptabele plek bij 2e ronde Z. Veel heb ik niet meer op mijn lijstje :(
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Als ik met één ding blij was bij mijn loting was het wel met de eerste plaats bij deze letter. Deze keuze is voor mij alleszins een absolute no-brainer. Ik heb het over een Britse zangeres, (paal)danser, zwaardvechter, muzikaal visionair, stijlicoon en nog zoveel meer. Haar palmares oogt indrukwekkend met enkele geniale albums en daarnaast zorgt ze ook voor werkelijk adembenemende liveshows: FKA Twigs!


@werchter12 > @WesleyNoH
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Aangezien ik kon voorspellen dat Thijs met mijn n°1 ging lopen, kon ik al anticiperen en me meteen focussen op mijn n°2. En dat is zeker geen mindere keuze. Integendeel, de eerste keer dat deze act kon geboekt worden in één van de drafts wat dit dus tot opnieuw een unieke boeking maakt. Ze is al sinds de jaren 90 één van 's werelds grootste vrouwelijke indiehelden. En ook in het heden blijft ze prachtige albums afleggen met in 2020 nog 'Fetch the Bolt Cutters':

Fiona Apple


@WesleyNoH
@randyrw
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Om het spel niet op te houden kondig ik alvast Franz Ferdinand aan.

Welke positie zouden de meeste die hier geven?
Ik dacht dat op zaterdag main voor The War on Drugs wel kon net als zondag voor The Killers?
Eventueel Marquee voorlaatste op zondag?


@randyrw
@mattman
Moet kunnen, zijn inmiddels wel wat veren verloren qua populariteit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken