Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Had Winehouse, gezien haar output en hoe haar populariteit alleen maar is gestegen (echt hoe tragisch eigenlijk hoe dat zo vaak gebeurt bij artiesten) na haar dood, nog ietsje hoger gezet tbh. Maar sowieso heerlijke keuze dang.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Had Winehouse, gezien haar output en hoe haar populariteit alleen maar is gestegen (echt hoe tragisch eigenlijk hoe dat zo vaak gebeurt bij artiesten) na haar dood, nog ietsje hoger gezet tbh. Maar sowieso heerlijke keuze dang.
Amy Winehouse Rock Werchter 2007 (met album Black al een jaar uit). Mainstage 15:05 - 16:05
Bij mij staat ze op de mainstage van 19:15 - 20:30. Ik denk dat het een valide upgrade is zoals ik hem heb bedacht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Amy Winehouse Rock Werchter 2007 (met album Black al een jaar uit). Mainstage 15:05 - 16:05
Bij mij staat ze op de mainstage van 19:15 - 20:30. Ik denk dat het een valide upgrade is zoals ik hem heb bedacht.
Gotcha! Zie haar nu, moest ze nog leven, een headliner zijn. Maar zoiets gaan we jammer genoeg nooit weten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Is natuurlijk lastig inschatten hoe haar carrière zich had ontwikkeld als ze nog in leven was. Denk (en was haar enorm gegund) dat ze zeker had kunnen groeien naar headiner, maar het had natuurlijk ook anders kunnen lopen. Zelf had ik haar in mijn lijstje eventueel als sub gezet, dus denk dat ze samen met James Brown en Bill Withers ook wel een podium kan delen op dezelfde dag (heerlijk rijtje namen trouwens).
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Brian

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Tja, leuk is anders maar probeer als organisatie last minute vervanging te regelen. Het aantal waardige vervangers is dan zeer beperkt.
True, ook geen sneer naar de organisatie, maar het prikt nog steeds dat dit de enige kans was waar ik Amy Winehouse had kunnen zien en de anticlimax wel fors was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.449
7.020
Gezien we bij Baspop al twee headliners hebben, laten we in deze bewust een mooi aantal headliners gaan, omdat we een andere headliner voor ogen hebben. Daarom voor nu een kleine, mogelijk onbekende naam voor velen. En dan zien we later wel wat de derde headliner wordt, mocht de gewenste headliner er toch nog uitvliegen door een ander festival. Voor nu een mooie opener van het festival!

Deze band is een zijproject vanuit Nightwish waarin Nightwish-oprichter Tuomas Holopainen samen met multi instrumentalist Troy Donockley (ook lid van Nightwish) en de vrouw van Tuomas als zangeres muziek maken. Inmiddels staat het aantal albums op twee, namelijk de albums Auri en Auri II.

Auri


@ThijsDB en daarna @werchter12
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
En dan zien we later wel wat de derde headliner wordt, mocht de gewenste headliner er toch nog uitvliegen door een ander festival.
Ik heb het gevoel dat mijn keuze als ik eindelijk als eerste mag hier een grote invloed op heeft ;)?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.449
7.020
Ik heb het gevoel dat mijn keuze als ik eindelijk als eerste mag hier een grote invloed op heeft ;)?

Wie weet... Er zijn deze eerste helft nog een paar letters waar ik een belangrijke act wil boeken, maar daarnaast spreid ik ook graag mijn grote namen door een draft heen vanwege de marketing. Verder kan ik er nog niet veel over loslaten :LOL:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Twee heel grote namen die ik hier allang had verwacht eigenlijk.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Amy Winehouse was bij ons ook plan A, Brian zal veel geld neergelegd hebben want bij ons had ze de headlinerspot wel aangeboden gekregen ;) Gelukkig is er nog plan... euh, A2? Want gelukkig lopen er nog wel wat andere grootheden rond die starten met een A, zo ook onze nieuwe headliner met wellicht een nog indrukwekkendere stem. Deze zangeres behoort tot de absolute topverkopers van onze generatie en spreekt werkelijk elke leeftijdscategorie aan. Ik heb het uiteraard over Adele!


@werchter12 > @WesleyNoH
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Wij gaan voor een Britse held in de electronica. Met een spectaculaire lichtshow zal hij onze Main Stage afsluiten op dag 2:

Aphex Twin


Reeds aangekondigd tot nu toe:

Jimi Hendrix • Portishead • SAULT
Yeah Yeah Yeahs • King Krule
Black Country, New Road • Earl Sweatshirt • Lucy Dacus
Wet Leg • Cassandra Jenkins • Holly Humberstone • ((( O ))) • UMI

Tyler, The Creator • Aphex Twin

@WesleyNoH
@randyrw
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Sault in zo'n groot font joh? ?

Gruwelijk lijstje van namen hoor tot dusver!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken