Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
PWFestivalPJHarvey.png

Het is tijd voor PurpleWhiteFestival om alweer een grote naam voor te stellen. Op zaterdag zal namelijk PJ Harvey de Marquee stage bespelen net voor het de beurt is aan Tame Impala. Ze vult zo het gat dat er nog was na Years & Years. Op het hoofdpodium zal tussen PJ Harvey en Tame Impala ook nog The War On Drugs het podium betreden. Harvey begon al op 19-jarige leeftijd met muziek en is daar vandaag na 33 jaar nog steeds mee bezig. Ze is er nu al volledig klaar voor om muziek te spelen van haar negen albums.

https://clashfinder.com/s/purplewhitefestival


@randyrw @mattman

Net voor posten nog geswitcht want dacht lang één van de HL'ers voor te stellen, maar wacht op beter :D.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Kun je niet beter in de trein gaan zitten?
train GIF
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.252
Aankondiging volgt: Porcupine Tree
@Yannick @Timmetje
Tijd voor een sterk staaltje prog op Rock Blomberghen! Al vallen ze moeilijk in een categorie onder te brengen. De zanger van deze band is de welbekende Steven Wilson. Porcupine Tree is een zeer gewaardeerde band, zo ook bij ons op het forum, zoals te zien was bij de festileaks 10, waarbij ze met hun comebacknummer een tijdje op 1 stonden. Op Rock Blomberghen zullen ze komen tonen, waarom ze zo goed zijn.

Onderstaand filmpje toont perfect wat ze allemaal kunnen: van rustige, progressieve rock, die iets weg heeft van Pink Floyd, tot een breakdown, die naar mijn mening bijna onder trash kan worden geplaatst.

@Timmetje nog steeds
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en Brian

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Op de dag van de begrafenis van mijn oma is maar 1 aankondiging passend. Een favoriet van zowel de organisatie als Misses JozzFest. Een band die de donkerheid omarmt maar tegelijkertijd troost biedt en warmte geeft. Soms geeft de meest donkere muziek de meeste energie. De organisatie kan niet wachten om op Graspop op de eerste rij te staan bij deze band. Grondleggers van de doom metal en het laatste album toont aan dat ze nog steeds tot de absolute top horen van de metal. We zijn daarom enorm trots dat Paradise Lost in de Marque staat op JozzFest.

Een clip van ons favoriete nummer en een standaard go to nummer voor mij.


@warriorandweirdo
@Paddy
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.252
Op de dag van de begrafenis van mijn oma is maar 1 aankondiging passend. Een favoriet van zowel de organisatie als Misses JozzFest. Een band die de donkerheid omarmt maar tegelijkertijd troost biedt en warmte geeft. Soms geeft de meest donkere muziek de meeste energie. De organisatie kan niet wachten om op Graspop op de eerste rij te staan bij deze band. Grondleggers van de doom metal en het laatste album toont aan dat ze nog steeds tot de absolute top horen van de metal. We zijn daarom enorm trots dat Paradise Lost in de Marque staat op JozzFest.

Een clip van ons favoriete nummer en een standaard go to nummer voor mij.


@warriorandweirdo
@Paddy
Een goede smaak van misses Jozzfest, sterkte
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Op de dag van de begrafenis van mijn oma is maar 1 aankondiging passend. Een favoriet van zowel de organisatie als Misses JozzFest. Een band die de donkerheid omarmt maar tegelijkertijd troost biedt en warmte geeft. Soms geeft de meest donkere muziek de meeste energie. De organisatie kan niet wachten om op Graspop op de eerste rij te staan bij deze band. Grondleggers van de doom metal en het laatste album toont aan dat ze nog steeds tot de absolute top horen van de metal. We zijn daarom enorm trots dat Paradise Lost in de Marque staat op JozzFest.

Een clip van ons favoriete nummer en een standaard go to nummer voor mij.


@warriorandweirdo
@Paddy
Heel veel sterkte Jos!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken