Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ja hoor, zat er natuurlijk aan te komen. Ik ben wel benieuwd of @Yannick nog peentjes heeft gezweet dat ik ze zou pakken ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
League Of Legends Wtf GIF by G2 Esports
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Brian

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.024
Every Rose Has It's Thorn is toch wel een hele bekende?

Dat klopt, dat zal wel dé mainstream hit van ze zijn, maar niet het eerste waar je op uitkomt dus bij alleen "Poison" als zoektocht. Maar ga er wel vanuit dat velen dat nummer zullen herkennen in ieder geval.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ruilen van letter positie met al aangekondigde acts mag dus uiteindelijk wel? :)

Mooie ruil iig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ja hoor, zat er natuurlijk aan te komen. Ik ben wel benieuwd of @Yannick nog peentjes heeft gezweet dat ik ze zou pakken ;)
Héél erg! Plan was uiteraard Prince, maar die ging uiteraard niet blijven liggen tot de zesde/zevende plek dus. Klein mirakel dit.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Héél erg! Plan was uiteraard Prince, maar die ging uiteraard niet blijven liggen tot de zesde/zevende plek dus. Klein mirakel dit.
Heb jij geluk dat een onderdeel van mijn concept is om acts te mijden die ik al eens heb gehad ;) Goeie headliner hoor!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ruilen van letter positie met al aangekondigde acts mag dus uiteindelijk wel? :)

Mooie ruil iig.
We hebben het doorgesproken met @Brian, wilden initieel gewoon van letter wisselen maar dat mocht niet zo dus spraken Thijs en ik gewoon onderling af dat ik Lorde zou kiezen en dat x-aantal rondes later hij de best mogelijke act voor mij zou kiezen. Spot 1 van L voor spot 6 (?) van P.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Hm, schimmige deal. Maar ja, dat Pink Floyd eruit vliegt was te verwachten. Was droomheadliner nummer 3 maar was gezien mijn positie nooit realistisch.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Iedereen staat hier vrij in natuurlijk. De ruilregel is in eerste instantie bedoeld als achteraf. We waren er al redelijk over eens gekomen dat we gaan ruilen in acts en niet in posities. Als mensen met voorbereide gedachten acts gaan kiezen en ruilen mag dat natuurlijk, zolang de volgorde maar in stand blijft.

Dat gezegd hebbende, vind ik het voor mezelf ook de sport om het te doen met de positie die ik heb. Dus ik zal dit zelf niet doen. ik hoop dan ook (naïef als ik ben) dat ik met mijn gekozen concept niet teveel in het vaarwater van anderen zit en daarom dat mijn draft redelijk goed gaat verlopen ondanks mijn pech met de letters die ik graag wou. Famous last words :)
Dit is het laatste wat we hebben gezegd over het ruilen voor de duidelijkheid
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken