Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.663
2.269
Ja is ook moeilijk, dat herken ik. Leidraad is de huidige populariteit en Sweden Rock geeft daarin een goede graadmeter. Was eerlijk gezegd wel verbaasd over hun positie daar, is niet heel laag natuurlijk maar had hoger verwacht. Qua hits en naam kunnen ze zeker hoger staan.
Stonden in België begin november nog in uitverkocht Depot in Leuven (cap. 960). Zijn dus nog wel populair, maar denk dat ze op Sweden Rock inderdaad juist geprogrammeerd staan. Maar als Rikkie groot fan is en ze sub wilt zetten, mag dat natuurlijk ook. Prima boeking alleszins! :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.365
Stonden in België begin november nog in uitverkocht Depot in Leuven (cap. 960). Zijn dus nog wel populair, maar denk dat ze op Sweden Rock inderdaad juist geprogrammeerd staan. Maar als Rikkie groot fan is en ze sub wilt zetten, mag dat natuurlijk ook. Prima boeking alleszins! :)
Ja natuurlijk, hoger mag altijd. Ik verschoot er gwn van omdat ik ze had staan op mijn lijst voor een minder hoge positie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.063
Dat de échte obvious first choice nog niet werd gekozen, is echt.. Pfoe, geen woorden. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Een groot goed om te mogen beginnen bij de getallen & symbolen ronde, al is dat bij de tweede keer dat we dit station gaan passeren (nog) meer van toepassing want op dit moment staan er nog 4 op het vluchtig gemaakte "korte lijstje".
Voor deze voormalige band, uit elkaar doordat ze elkaar op politieke en religieuze gronden niet meer konden luchten of zien, reizen we af naar Denver.
De band combineerde verschillende muziekstijlen als folk, rock, gospel en bluegrass. Een belangrijk muziekinstrument voor 16 Horsepower was de Chemnitzer concertina, een soort trekzak. Na 13 jaar, 4 studioalbums en intensief te hebben getoerd met onder andere optredens op Pinkpop en Lowlands (zoek vooral de livebeelden op youtube op) was het in 2005 gebeurd met de band.
die kan ik al schrappen..
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
We kunnen weer een zondag mainstage naam bekend maken.

4-Non-Blondes.png



Verder een kleine programma wijziging. White Lion is verplaatst naar de zondag.
Tot nu toe aangekondigd:
Vr - James Brown - Bill Withers - Hüsker Dü - The Quireboys
Za - Thin Lizzy - Louis Armstrong - Kula Shaker - Ugly Kid Joe
Zo - Emerson, Lake and Palmer - 4 Non Blondes - Skik - The Cyrkle - White Lion

@koekdoos en @ThijsDB
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Mind is blown, realisatie van de eeuw!

Binnenkort op Baspop...

Op Baspop houden we er altijd wel van om een wat apartere act te boeken. Bij de letter W hadden we zijn naam voor de grap al opgeschreven, maar nooit serieus genomen, omdat er al andere namen op de planning stonden. Later, ten tijde van de bovenstaande quote, kwamen we er echter achter dat de officiële artiestennaam niet met de letter W begon, maar met een leesteken. En dat maakt het zo veel beter! De geplande namen van de W staan nog op de planning en toch staat deze geweldige act ook op het programma.

Wederom hebben we ook deze editie een unieke en geweldige act geboekt voor Baspop.

De koning van de parodieën met alternatieve versies van liedjes van onder andere Michael Jackson en Madonna:

"Weird Al" Yankovic

Even een greep uit de discography van "Weird Al":
Persoonlijke favoriet van de Star Wars versie van American Pie
De parodie op Beat It van Michael Jackson
En een recentere parodie op de al door Yannick geboekte Lorde: Foil




@ThijsDB en daarna @werchter12
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.438
6.102
Mijn eerste reactie was wtf, dat kan toch niet....
Maar dat kan dus wel haha.

Dit is echt een geniale vondst.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Op Baspop houden we er altijd wel van om een wat apartere act te boeken. Bij de letter W hadden we zijn naam voor de grap al opgeschreven, maar nooit serieus genomen, omdat er al andere namen op de planning stonden. Later, ten tijde van de bovenstaande quote, kwamen we er echter achter dat de officiële artiestennaam niet met de letter W begon, maar met een leesteken. En dat maakt het zo veel beter! De geplande namen van de W staan nog op de planning en toch staat deze geweldige act ook op het programma.

Wederom hebben we ook deze editie een unieke en geweldige act geboekt voor Baspop.

De koning van de parodieën met alternatieve versies van liedjes van onder andere Michael Jackson en Madonna:

"Weird Al" Yankovic

Even een greep uit de discography van "Weird Al":
Persoonlijke favoriet van de Star Wars versie van American Pie
De parodie op Beat It van Michael Jackson
En een recentere parodie op de al door Yannick geboekte Lorde: Foil




@ThijsDB en daarna @werchter12
Simpelweg briljant gevonden..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
White and Nerdy blijft mijn favoriet van die man. Wat een heerlijke nummers heeft hij toch.

 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Elke volle maan dropt ze nieuwe muziek. Deze Filippijns/Amerikaanse zangeres ken je zeker al van samenwerkingen met haar echtgenoot FKJ. Ondertussen heeft ze echter al een aantal fantastische soloplaten die ze bij ons komt voorstellen:

((( O )))


@WesleyNoH
@randyrw
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken