Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Tijd voor wat mainstage rock. 2de naam op de zaterdag wordt een Californische hardrock band met hits als Everything About You en toegevoegde Cats in the Cradle.

Ugly-Kid-Joe.png



@koekdoos en @ThijsDB
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Damn, zoals gevreesd wordt mijn lijstje voor de tweede U per aankondiging korter ? Dit wordt nog een leuke voor de tweede ronde.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Overigens: ben wel blij met de opzet die we hebben gekozen om alle letters in de mix te gooien en de tweede ronde nog niet bekend te maken. Dit geeft extra spanning voor de tweede ronde en totale onzekerheid op dit moment of er dan nog wat in het vat zit per letter.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Overigens: ben wel blij met de opzet die we hebben gekozen om alle letters in de mix te gooien en de tweede ronde nog niet bekend te maken. Dit geeft extra spanning voor de tweede ronde en totale onzekerheid op dit moment of er dan nog wat in het vat zit per letter.
Wat ons natuurlijk wel bij de vraag brengt, wanneer gooien we de tweede ronde erin? Na ronde 25?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.696
Ja lijkt me wel, valt er echt door niemand voor te sorteren op de volgende ronde (bij sommige letters die al geweest zijn zitten er nog wel wat kleppers in)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Wat ons natuurlijk wel bij de vraag brengt, wanneer gooien we de tweede ronde erin? Na ronde 25?
Na ronde 25 en dat uiteraard pas de tijd van ronde 26 gaat lopen als de letters bekend zijn.

mijn naam volgt over een uurtje
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Oh, the mess i'm in! De tijd begint te dringen en Baspop moet maar meteen overgeslagen worden. Gelukkig gaan wij van Baspop er niet vanuit dat conculega @ThijsDB deze naam zou nemen, dus dat had gelukkig geen desastreuze gevolgen gehad. Wat wel desastreuze gevolgen heeft zijn de keuzes van JozzFest en With Open Wings. We zetten strepen door de verschillende bands om U tegen te zeggen en blijven nog maar met één laatste band over van onze lijst. Dan moeten we deze maar meteen vastleggen.

UFO

En weer verder op zoek naar een nieuwe band om U tegen te zeggen dus.


@ThijsDB en @werchter12
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Oh, the mess i'm in! De tijd begint te dringen en Baspop moet maar meteen overgeslagen worden. Gelukkig gaan wij van Baspop er niet vanuit dat conculega @ThijsDB deze naam zou nemen, dus dat had gelukkig geen desastreuze gevolgen gehad. Wat wel desastreuze gevolgen heeft zijn de keuzes van JozzFest en With Open Wings. We zetten strepen door de verschillende bands om U tegen te zeggen en blijven nog maar met één laatste band over van onze lijst. Dan moeten we deze maar meteen vastleggen.

UFO

En weer verder op zoek naar een nieuwe band om U tegen te zeggen dus.


@ThijsDB en @werchter12
Ha, ik wist het! Deze past perfect bij jou. Gelukkig heb ik nog wat namen op de U lijst staan maar het houdt niet over. Succes met zoeken.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
PWFestivalused.png

Het is weer tijd voor een nieuwe naam voor het PupleWhiteFestival. Het is een naam die toegevoegd wordt aan de line-up van zondag. Op die dag staan Band of Horses, The Killers en Ed Sheeran al op Main Stage. Echter weten we nu ook de Amerikaanse band The Used die dag op LoW Stage zal spelen. De band kende zijn doorbraak tussen 2006 en 2012. Tijdens de corona periode stelden ze een nieuw album voor en daar koppelen ze nu een Europese tour aan. Daarme zullen ze dus onder meer dit festival aandoen. The Used speelt op zondag van 19u15 tot 20u15.


De line-up kan je checken via deze link. (The Used zal daar later vandaag op te vinden zijn).

@randyrw @mattman
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.360
Bekijk bijlage 931

Het is weer tijd voor een nieuwe naam voor het PupleWhiteFestival. Het is een naam die toegevoegd wordt aan de line-up van zondag. Op die dag staan Band of Horses, The Killers en Ed Sheeran al op Main Stage. Echter weten we nu ook de Amerikaanse band The Used die dag op LoW Stage zal spelen. De band kende zijn doorbraak tussen 2006 en 2012. Tijdens de corona periode stelden ze een nieuw album voor en daar koppelen ze nu een Europese tour aan. Daarme zullen ze dus onder meer dit festival aandoen. The Used speelt op zondag van 19u15 tot 20u15.


De line-up kan je checken via deze link. (The Used zal daar later vandaag op te vinden zijn).

@randyrw @mattman
Damn, een van de laatste bands die ik nog niet had moeten schrappen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken