Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Ik ben niet heel kritisch op positie van artiesten maar Lewis Capaldi als stage opener lijkt me wat overdreven? Die man is in Uk al headliner en zal hier minimaal laat in de middag staan.
Lijkt me voor een festival als Werchter ook minimaal vierde laatste te staan, op de mainstage. In de Barn is ie waarschijnlijk nog een plekje hoger.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Op Down The Rabbit Hole 2019 stond ie dan ook weer niet zo hoog. Maar heb geen idee verder
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Op Down The Rabbit Hole 2019 stond ie dan ook weer niet zo hoog. Maar heb geen idee verder
Nu is Lewis Capaldi wel een van die typevoorbeelden die op 1 jaar tijd enorm gegroeid is. Verkoopt hier moeiteloos Vorst uit.

Zou hem en John Legend (wat heeft die man na All of Me eigenlijk nog gedaan?) persoonlijk gewoon omdraaien. Dat zou het ietwat realistischer maken denk ik.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
(wat heeft die man na All of Me eigenlijk nog gedaan?)
P.D.A. en Ordinary People hoor ik wel eens voorbij komen. Ik zou zelf Lewis Capaldi een plekje omhoog doen of idd eind middag mainstage, maar niet boven John Legend plaatsen zelf.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Nu is Lewis Capaldi wel een van die typevoorbeelden die op 1 jaar tijd enorm gegroeid is. Verkoopt hier moeiteloos Vorst uit.

Zou hem en John Legend (wat heeft die man na All of Me eigenlijk nog gedaan?) persoonlijk gewoon omdraaien. Dat zou het ietwat realistischer maken denk ik.


Ik heb er dit van gemaakt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
By the looks of it, zou het festival al bijna kunnen doorgaan als een Brits festival haha. Al zouden The Killers dan natuurlijk headlinen. Also Chase & Status is toch al even niet meer zó populair, of wil je hen gewoon wat hoger zetten omdat je fan bent?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Na het mislopen van een headliner moest de organisatie van het Live Forever Festival zich even herpakken, maar heeft dat met verve gedaan. Deze man stond met zijn band al op de vorige (combi)editie van ons festival. Zijn bandleden kon hij niet verleiden tot nog een keer te komen, maar de grootmeester himself wilde wel heel graag weer langskomen. Needless to say zijn wij daar enorm blij mee!

THOM YORKE


@HollandiaFCB
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
P.D.A. en Ordinary People hoor ik wel eens voorbij komen. Ik zou zelf Lewis Capaldi een plekje omhoog doen of idd eind middag mainstage, maar niet boven John Legend plaatsen zelf.
Hmm, zie nu idd dat dat in Nederland een Ziggo artiest is. Dacht echt dat dat gewoon een one-hit wonder is (en denk dat dat in België ook wel wat het geval is), maar blijkbaar is ie in Nederland toch een pak populairder.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.696
Toen de beurt aan de T was had de organisatie al snel in gedachten dat het deze keer een kleinere act zou gaan worden. Wederom een aantal namen op de shortlist gezet en er zijn nog een handjevol van over. Soms worden de keuzes (makkelijker) voor jou gemaakt, soms blijft het wikken en wegen tot het laatste moment. De keuze is gevallen op een Amerikaanse hardcore punk band en wat voor één. Het is van alles wat, gaat alle kanten op, maar het barst vooral van de energie. Ideaal om op een laatste festivaldag de bezoekers meteen goed wakker te maken. Met het goed ontvangen in het vorige jaar uitgebrachte Glow On op zak gaat Turnstile ongetwijfeld een niet te vergeten show neer zetten.


@Brian
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Tijd voor onze zaterdag headliner. Na veel wikken en wegen en schrappen komen we eigenlijk toch uit bij de eerste keuze voor deze positie. Wij willen van de zaterdagavond een gevaarlijke en heerlijke rockavond maken. Dat doen wij door een co-head constructie op te zetten. En de eerste naam die van deze combi bekend wordt is een Ierse rockband. Hoewel ze heden ten daage nog optreden, gaan wij terug naar de jaren 70 en begin 80. Toen was het gezicht van de band er namelijk nog en ook de bezetting waarop wij ze gaan zien. Verwacht vele hits zoals The Boys Are Back In Town, Wiskey in the Jar, Dancing in the Moonlight, maar ook heerlijke favorieten als toegevoegden. Zoals ze zelf zeggen spelen ze Live and Dangerous

Thin-Lizzy.png




@koekdoos en @ThijsDB
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Met het last minute wegvallen van Thin Lizzy is er uiteraard weer ruimte om een andere band met de T te nemen. Gelukkig hadden we meer dan twee opties op de lijst staan en kunnen we deze klap makkelijk opvangen. Mocht je alle disco hits op de Saturday Night Fever dag niet willen horen, dan kan je van de disco zo overschakelen naar een ander feest.

Want wat een feest zal de volgende act ervan maken. De gehele tent zal worden afgebroken met een twee uur durende set en gelukkig speelt er geen act meer na hen, want zo snel kan de tent niet opnieuw worden opgebouwd. De vrijwilligers van Baspop zullen de gehele nacht doorwerken om de tent weer staande te krijgen voor de afsluitende dag van het festival.

Als je wil rocken, dan ben je bij ons op het juiste adres:

Twisted Sister



@ThijsDB en daarna @werchter12
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Met de populariteit van vandaag de dag kon dat ook wel denk ik
Hey, stop ermee met het downgraden van mijn headliner ;)

Misschien kunnen ze idd kleiner op de poster staan. Echter Pinkpop head 78 (40.000 mensen), de iconische live reputatie, de combi die ik voor ogen heb en vooral mijn persoonlijke smaak hebben ervoor gezorgd dat ik ze de zaterdag headliner spot geef.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.360
Hey, stop ermee met het downgraden van mijn headliner ;)

Misschien kunnen ze idd kleiner op de poster staan. Echter Pinkpop head 78 (40.000 mensen), de iconische live reputatie, de combi die ik voor ogen heb en vooral mijn persoonlijke smaak hebben ervoor gezorgd dat ik ze de zaterdag headliner spot geef.
Het was een antwoord op koekdoos, ze verdienen die plek zeker. In uw concept past het ook helemaal
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
We zijn verheugd eindelijn onze tweede co-headliner te kunnen aankondigen. Na het bekijken van zijn Lollapalooza show konden we enkel maar besluiten dat dit dé act was om te boeken in 2022. Verwacht je aan een combinatie van zijn grootste hits en nummers van zijn laatstr twee albums (IGOR en Call me if you get lost).

Tyler, The Creator


@WesleyNoH
@randyrw
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
By the looks of it, zou het festival al bijna kunnen doorgaan als een Brits festival haha. Al zouden The Killers dan natuurlijk headlinen. Also Chase & Status is toch al even niet meer zó populair, of wil je hen gewoon wat hoger zetten omdat je fan bent?

Misschien verhuizen ze naar de marquee om die af te sluiten, afhankelijk van wat ik nog kan binnenhalen. Maar zie hen wel als een ideale stage-afsluiter.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
PWFestivalTameImpala.png

Daar is een volgende grote naam voor het PurpleWhiteFestival want op zaterdag zal Tame Impala als sub-headliner in de Marquee optreden. De man van de hits als 'Let it happen' en 'The Less I Know the better' geeft het festival zo meteen wat extra. Zaterdag is ook de dag dat The Hives spelen en op de Main Stage subben The War on Drugs.

Check de voorlopige line-up


@randyrw @mattman
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken