Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Martijn

Support act
28 nov 2013
844
407
Wat denkt iedereen anders van een korte tussenronde voor ééndaagsfestival met bijvoorbeeld alleen acts die dit jaar een optreden hebben gedaan of gepland hebben staan in Nederland of België? Ik ben zelf namelijk in september op vakantie, dus zal de volgende editie (waarschijnlijk) aan me voorbij moeten laten gaan.

theblackmadness

Support act
9 sep 2019
1.245
948
Wat denkt iedereen anders van een korte tussenronde voor ééndaagsfestival met bijvoorbeeld alleen acts die dit jaar een optreden hebben gedaan of gepland hebben staan in Nederland of België? Ik ben zelf namelijk in september op vakantie, dus zal de volgende editie (waarschijnlijk) aan me voorbij moeten laten gaan.
Goed voor mij, iets van een 10tal artiesten en 1 podium? Lijkt me toffe ontspanning tussen het leren door en een goede opwarming voor komende zomer

koekdoos

Geliefde act
22 okt 2018
1.519
752

Voor mij prima, een soort minironde met gewoon een paar namen

Gebruikers die dit onderwerp bekijken