Festileaks Festival Draft II: Return of the Eighties

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.600
7.313
Er waren nauwelijks tot zelfs geen popfestivals joh.

Om nog maar eens te bevestigen hoe goed ik de meerderheid van namen ken op de verschillende festivals.
Maar het ligt daarnaast ook wel een beetje aan mij waar ik de grens zet tussen het hardere werk en het rustigere werk.
In mijn persoonlijke belevingswereld zitten er aardig wat namen bij die anderen waarschijnlijk onder rock plaatsen, terwijl het voor mij pop is.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Gefeliciteerd aan de winnaars!

Ik heb een combi gekocht voor:

supersonic ijssel lake festival van @Wenteldave
Baspop van @Koekdoos
AAA festival van @Herragan

En een dagkaart voor:

D’ruit Festival van @rubenfrusciante voor de vrijdag met Eric Clapton, Heart, Ramones en Nirvana
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.600
7.313
Van harte Dave en Werchter12! Wederom een prachtige competitie en ook leuk om dit keer van de zijlijn te volgen.

Ik heb zelf weekendkaarten gekocht voor Dave (zoals al eerder vermeld mijn favoriet), Ruben en Baspop. Baspop was een twijfelgeval aangezien er ook enkele (naar mijn mening) verschrikkelijke hairmetal bands staan. Maar als ik me zou verplaatsen in een eind jaren 80 muziekfan, dan zou ik daar zonder meer bij zijn geweest want je wist niet beter. Daarnaast was het een mooi totaal concept. Als laatste een dagkaartje voor de David Bowie dag, deze held zou ik graag nog eens live zien.

Ben benieuwd welke bands dat zijn, zal wel onder andere Europe zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken