Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Maak ik eerst de jurypunten bekend? Maak ik een ranking op, op basis van de jurypunten? Maak ik een ranking op van de jurypunten.. zonder jurypunten al bekend te maken? Maak ik eerst de publieke stemmen bekend? Alles in één keer?

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Ik zat te denken aan eerst de jurypunten (met punten).. en dan voeg ik er stapsgewijs de publieke punten aan toe, zoals in Eurosong?
Klinkt goed dat laatste!

Maak ik eerst de jurypunten bekend? Maak ik een ranking op, op basis van de jurypunten? Maak ik een ranking op van de jurypunten.. zonder jurypunten al bekend te maken? Maak ik eerst de publieke stemmen bekend? Alles in één keer?

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Ik zat te denken aan eerst de jurypunten (met punten).. en dan voeg ik er stapsgewijs de publieke punten aan toe, zoals in Eurosong?
Mogen verschillende forumleden dan ook 12 points uitdelen?

Neon Hart en Toekomst Visie.png

🎤 “Good afternoon Festileaks! ... en Europe natuurlijk.

Wat een aankondigingen hebben we de afgelopen dagen mogen zien! Organisaties hebben hun beste beentje voorgezet om hun affiches zo goed en mooi mogelijk voor te stellen.

Maar! De spanning stijgt. Dit is het moment waar we allemaal op hebben gewacht. Vanuit alle hoeken van de wereld hebben jullie gestemd! Nu is het tijd om te ontdekken wie jullie harten het meeste heeft veroverd.

Vooraleer we iedereens twelve points te zien krijgen, maken we eerst graag de punten van onze zevenkoppige (!) Vakjury bekend. Zij hebben hun oordeel gebaseerd op vier vlakken: rendabiliteit, persoonlijke voorkeur, matching met het festival en spreiding van genres.

Uitgebreidere statistieken volgen later.

Without further adoooo:
(Groen is Rock Werchter, Oranje is Pinkpop)

1. Yannick - 229,5 punten
2. Blommie - 228 punten
3. BlackWaterPark - 223,5 punten

4. EdsjeFCB - 216,5 punten
5. Brian - 215 punten

6. Warriorandweirdo - 212,5 punten
7. Mattman - 194,5 punten
8. Dante - 191,5 punten

9. Oasis - 191 punten
10. Koekdoos - 190 punten
11. Timmetje - 189,5 punten

12. Martijn - 183,5 punten
13. MadMantra27 - 180,5 punten
14. JK79 - 172,5 punten
15. WesleyNOH - 162 punten

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 16669

Wat een aankondigingen hebben we de afgelopen dagen mogen zien! Organisaties hebben hun beste beentje voorgezet om hun affiches zo goed en mooi mogelijk voor te stellen.

Maar! De spanning stijgt. Dit is het moment waar we allemaal op hebben gewacht. Vanuit alle hoeken van de wereld hebben jullie gestemd! Nu is het tijd om te ontdekken wie jullie harten het meeste heeft veroverd.

Vooraleer we iedereens twelve points te zien krijgen, maken we eerst graag de punten van onze zevenkoppige (!) Vakjury bekend. Zij hebben hun oordeel gebaseerd op vier vlakken: rendabiliteit, persoonlijke voorkeur, matching met het festival en spreiding van genres.

Without further adoooo:

2. Blommie - 228 punten
5. Brian - 215 punten
8. Dante - 191,5 punten
9. Oasis - 191 punten
13. MadMantra27 - 180,5 punten
14. JK79 - 172,5 punten
15. WesleyNOH - 162 punten
Ik zeg niet dat er gesjoemeld is, maar ik zeg ook niet dat er niet gesjoemeld is. 13e begot 🤣🤣

Bekijk bijlage 16669

Without further adoooo:
(Groen is Rock Werchter, Oranje is Pinkpop)

2. Blommie - 228 punten

5. Brian - 215 punten

8. Dante - 191,5 punten

9. Oasis - 191 punten