Festileaks Draft XVIII: draft of the future

8/14 mensen belonen met een ticket is natuurlijk ook veel :D.
Zou erg zijn dat er dan iemand niets verkoopt :p.

Tot wanneer zijn de stembussen geopend? Ik moet er nog voor gaan zitten.

Maar liefst 16 mensen kochten al hun tickets via ons ticketsysteem. Een aantal organisaties hun kaartjesverkoop draait op volle toeren, anderen kunnen nog een boost gebruiken. De vraag is.. wie.. 🙂↔️

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Oasiss
De jury is vollop hun oordeel aan het vellen. De resultaten stromen binnen. Nog tot en met dinsdag kun je stemmen bij mij via pm. 🎇

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
15 deelnemers en dan zou er 1 ander iemand tickets hebben aangeschaft. We want more, we want more!! Dus hupsakee people even in de clashfinders duiken en stemmen maar

• On fire
Waarderingen: MadMandra27
15 deelnemers en dan zou er 1 ander iemand tickets hebben aangeschaft. We want more, we want more!! Dus hupsakee people even in de clashfinders duiken en stemmen maar

De vakjury zijn natuurlijk ook nog een paar mensen die stemmen, maar niet bij die 16 mensen horen.

Meer "buitenstaanders" die stemmen zouden wel nice zijn, want stiekem ben ik natuurlijk vooral een @Koekdoos fanclub :LOL:

Ik ben benieuwd naar de vakjury, vind dat een hele passende aanvulling voor deze editie!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Maak ik eerst de jurypunten bekend? Maak ik een ranking op, op basis van de jurypunten? Maak ik een ranking op van de jurypunten.. zonder jurypunten al bekend te maken? Maak ik eerst de publieke stemmen bekend? Alles in één keer?

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Ik zat te denken aan eerst de jurypunten (met punten).. en dan voeg ik er stapsgewijs de publieke punten aan toe, zoals in Eurosong?

Users who are viewing this thread