Eurosonic Noorderslag 2024

Bert

Dagopener
14 nov 2014
671
501
Datum: 17-22 januari 2024
Plaats: Groningen
Land: Nederland
Capaciteit: 33000

Bert

Dagopener
14 nov 2014
671
501
Eerste namen voor ESNS 2024
De eerste Nederlandse acts die op ESNS spelen, zijn:

Adriaan Persons, Claude, Cocobolo, Droom Dit, Elmer, Froukje en Joost.

32 opkomende Europese acts zijn geselecteerd voor ESNS24:

Amber Broos (be, VRT/STUDIO BRUSSEL), AySay (dk, DR P6), Bateu Matou (pt, RTP/ANTENA 3), C’est Karma (lu, LUERSL/100.7), Caroline Alves (ch, SRF3), Clarissa Connelly (dk), Colombre (it, RAI Radio 2), Daniel Levi (ee, ERR/RADIO 2), Immortal Onion x Michał Jan (pl), Island Mint (cz, CR / RADIO WAVE), Iva Lorens (rs, RTS, RADIO BELGRADE ONE), Izzy and the Black Trees (pl), Jann (pl), Jaz Karis (uk-eng, BBC Introducing), Joalin (fi, YLE X), Joker Out (si, RADIO SLOVENIJA/Val202), Joost (nl, 3FM), KAMRAD (de, ARD), MELTHEADS (be, VRT/STUDIO BRUSSEL), Meowlau x Val (sk, RTVS/Radio_FM ), Might Delete Later (lv, LATVIJAS RADIO 5), ML (be, TIPIK), Monte Mai (ch, RSI Rete3), Negros Tou Moria (gr, ERT / Kosmos), Nelly Moar (no, NRK/P3), Oskar Haag (at, ORF/FM4), Psycho Weazel (ch, COULEUR 3), Rūta MUR (lt, LRT Opus), Stuzzi (se, SR/P3), Sweetlemondae (ie, RTE/2FM), TRIGAIDA (bg, BNR) en Zaho de Sagazan (fr, Radio France).

ESNS24 tickets
De kaartverkoop voor het festival start op 21 september om 12:00. Tickets zijn verkrijgbaar via ESNS.nl
Koop je tickets hier: esns.nl/nl/tickets

• Leuk
Waarderingen: Chiefs en wenteldave

zworp3

Dagopener
17 mei 2018
657
405
Bij de extra informatie van de conference tickets (die wel al in de verkoop zijn) staat dat het festivalgedeelte van de prijs €212.50 is, €162.50 als je 28 of jonger bent. Ik weet niet of dat betekent dat dat dan ook de daadwerkelijke "losse" ticketprijzen gaan zijn, maar het lijkt iig een indicatie te geven.

Losse tickets voor Noorderslag (1 dag) zijn dacht ik altijd ongeveer de helft van de totaalprijs, voor Eurosonic (3 dagen) iets meer dan de helft.

Nxs_

Campingartiest
21 aug 2017
69
52
Bij de extra informatie van de conference tickets (die wel al in de verkoop zijn) staat dat het festivalgedeelte van de prijs €212.50 is, €162.50 als je 28 of jonger bent. Ik weet niet of dat betekent dat dat dan ook de daadwerkelijke "losse" ticketprijzen gaan zijn, maar het lijkt iig een indicatie te geven.

Losse tickets voor Noorderslag (1 dag) zijn dacht ik altijd ongeveer de helft van de totaalprijs, voor Eurosonic (3 dagen) iets meer dan de helft.
175 voor een passe-partout met NS erbij uiteindelijk

Bert

Dagopener
14 nov 2014
671
501
Ik heb inmiddels, zoals altijd een passe-partout gekocht voor Eurosonic (woensdag tm vrijdag) 110 euro

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken