Ervaringen met Ticketswap

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Heeft hier iemand al ervaring met Ticketswap? Als ik aan kaartjes voor uitverkochte events wil geraken, probeer ik het eerst ng via de eventpagina op FB, en spreek iemand persoonlijk aan... Maar mss is het tijd om ook eens via Ticketswap te proberen, is dit altijd vertrouwbaar?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mensen die hun ticket verkopen leveren als het waren hun barcode in bij ticketswap.
Als jij de ticket koopt wordt deze barcode ongeldig gemaakt en krijg jij een ticket met een nieuwe code.

Geen idee of het 100% waterdicht is maar te vertrouwen is het zeker.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Dat is volgens mij alleen bij kaarten van Paylogic het geval, niet bij Ticketmaster. In die gevallen krijg je gewoon exact hetzelfde kaartje als het origineel.

Maar over het algemeen is Ticketswap zeker betrouwbaar. Het is altijd wel aan te raden om de verkopers even op te zoeken op facebook om te chekcen of het wel om een echt profiel gaat. Er zitten ongetwijfeld fakers tussen en kun je op deze manier onderscheppen.

Verder is het volgens mij ook zo dat je je geld terug krijgt als je niet binnen komt met een kaart en wordt de desbetreffende verkoper geblokkeerd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Het goede ook is dat Ticketswap controleert of het ticket wel werkt of niet al is verkocht is geweest (en dus een kopie zou zijn). Achteraf stuurt Ticketswap nog een mailtje of het ticket effectief werkte etc. Het gaat er volgens mij wel heel professioneel aan toe daar en gebruik vaak Ticketswap.
Moesten er mensen zijn die willen oplichten heb je direct een Facebook account (moest 't dan nog een fake zijn kost 't de politie echt niet veel moeite om e-mailadres & IP te onderscheppen en dus ook de locatie van waar de verkoper woont).
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Zouden jullie aanraden om je tickets standaard via dit kanaal te kopen omdat ze soms 20% goedkoper zijn?

Hoe kan je weten dat een ticket met een opnieuw gegenereerde barcode verkocht wordt? (die zogenaamde Secureswap)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zouden jullie aanraden om je tickets standaard via dit kanaal te kopen omdat ze soms 20% goedkoper zijn?

Nah, dat nooit. Gewoon normaal je ticket voor het evenement fixen.
Het is een fijn middel om kaartjes te fixen voor een show die uitverkocht is of om een aantal dagen voor een show een goedkoop kaartje te kopen. Dan kun je ze echt ooit met dikke korting binnenhengelen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Heb vorig jaar 155 (236) en 22 (27?) euro betaald voor RW en dat was enkele weken voor werchter begon en toen waren de combi's nog niet allemaal uitverkocht. Rond de periode van mei/juni kun je makkelijk aan tickets van 180 geraken, spaar je toch gelijk wat uit vind ik. :')
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb vorig jaar 155 (236) en 22 (27?) euro betaald voor RW en dat was enkele weken voor werchter begon en toen waren de combi’s nog niet allemaal uitverkocht. Rond de periode van mei/juni kun je makkelijk aan tickets van 180 geraken, spaar je toch gelijk wat uit vind ik. :’)

Tickets kopen is nou eenmaal altijd een kwestie van inschatten wanneer het gaat uitverkopen en of er nog tickets daarna nog veel tickets aangeboden zullen worden op een ticketswap.
Ik heb graag mijn tickets en mijn agenda zo snel mogelijk gevuld haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken