Enquête over het dragen van oordopjes op festivals

kallegan

Nieuw lid
11 dec 2018
1
0
Hoi allemaal! Ik doe onderzoek naar het dragen van oordopjes op festivals, je zou me heel erg helpen door mn enquete in te vullen! Iedereen tussen de 18 en 30 mag mee doen! https://uvacommscience.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9n3uBmzWrUGTPWR
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Waarom mag ik als 40 jarige niet meedoen?

Net als wij oudere jongeren niet meer naar festivals zouden gaan ?. Die enquêtes zijn imo niet echt representatief voor de gemiddelde festivalganger, jammer.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Paddy wrote:
Waarom mag ik als 40 jarige niet meedoen?

Net als wij oudere jongeren niet meer naar festivals zouden gaan ?. Die enquêtes zijn imo niet echt representatief voor de gemiddelde festivalganger, jammer.
Hoezo moet je je meteen beledigd voelen als een enquête niet op jouw gericht is? Het doel van deze enquête kan toch prima zijn om het gedrag van jongeren omtrent oordoppen te onderzoeken, net zoals voor een ander onderzoek het interessant kan zijn om het stemgedrag van senioren of de muziekvoorkeur van paardenmeisjes in kaart te brengen? Het ligt er maar net aan wat Kallegan probeert te bereiken.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Daarom mijn vraag.
Krijg toch meer het gevoel, dat sommigen niet voor kunnen stellen dat 30plussers ook naar een festival gaan. En als je het oordopgebruik onder jongeren wil onderzoeken, is het juist relevant om die te vergelijken met de totale populatiefestivalgangers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken