Enquête nieuw duurzaam productidee festivals

juliust

Nieuw lid
6 mrt 2019
1
0
Bericht bij festival forum

Beste fantastische festivalganger, ik heb jullie hulp nodig. Mijn naam is Julius, 24 jaar oud en liefhebber van gezelligheid. Voor een schoolproject ben ik samen met mijn groep bezig om een nieuw product op de markt te brengen.
Wij geloven erin dat duurzaamheid hand in hand kan gaan met gezelligheid op een festival. Hierdoor hebben wij gekozen om een product te verzinnen die beiden bevat, gezelligheid en duurzaamheid.
Hiermee hebben we hulp nodig. Wij willen ons product perfect laten aansluiten op jullie behoefte. Zouden jullie ons kunnen helpen door onderstaande enquête in te vullen?
Klik hier!

Achtergrondinformatie:
Binnen de gemeente Amsterdam is een trend gaande om steeds meer een zogenaamde "hard cup" te gebruiken. Een goed initiatief om de single-use cup van het festivalterrein af te halen. Gemiddeld gezien wil elke festivalganger graag bijdragen om duurzamere festivals te houden. Er is alleen één klacht die vaak naar voren komt met de hard cup: het vast moeten houden van een lege cup.
Deze klacht is logisch, helaas is continu bier/wijn/water;) halen niet de oplossing volgens ons. Wij denken dat het makkelijker kan en met meer gemak. Dit willen wij bereiken door een clip te maken. Een clip die gemakkelijk aan een broek of tas bevestigd kan worden. Deze clip houdt jouw lege cup vast terwijl jij lekker kan doorfeesten. De perfecte oplossing, jij kunt lekker feesten en je ben nog milieu bewust ook!
De clip is gemaakt van gerecycled materiaal en is recyclebaar waardoor het plastic probleem echt opgelost wordt. Door het gebruik van een mechanisme is het mogelijk om zelfs een drietal cups aan de clip te hangen.
Wij zijn altijd blij met jullie opmerking, willen jullie persoonlijk met ons in contact komen? Mail dan naar: [email protected]. Dan beantwoorden we zo snel mogelijk jouw ideeën.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken