Enquête festivalpakketten

Sanderm

Nieuw lid
3 nov 2022
3
4
Hey festivalganger!

Voor mijn afstudeeronderzoek aan de Hogeschool Saxion (Ondernemerschap & Retail Management), doe ik op dit moment onderzoek naar een concept dat de festivalervaring van jou als bezoeker gemakkelijker en beter kan maken! Na enkele mensen van dit forum geïnterviewd te hebben over hun ervaringen en wensen op een festivalcamping, ben ik nu bezig met het opzetten van een concept dat op deze behoefte inspeelt.
Het betreft een concept waarbij jij als festivalbezoeker pakketten kunt kopen/pre-orderen die je vervolgens tijdens het festivalweekend kunt ophalen bij een Pick-Up Point op het campingterrein. Om de levensvatbaarheid van dit concept te testen heb ik een enquête opgesteld! Zou jij als festivalbezoeker misschien 3-5 minuutjes tijd hebben om deze voor mij in te vullen? Dan help je mij om het concept nog beter te maken en uiteraard een stap verder richting het afstuderen!

Enquête;
https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_doriSBNeYoQwoU6
Delen van de link met andere festivalgangers mag! ;)

Mocht je mij op één of andere manier nog verder kunnen helpen met dit concept, dan kom ik uiteraard ook graag met u/jou in contact!

Alvast bedankt!
Sander
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: b_lars en Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken