EK Voetbal 2021

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Haha, kijk. Dat klinkt al als genoeg interesse. Heb ik mooi wat te doen vanmiddag ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Succes Brian, het is vrij ingewikkeld dit jaar. Want er kunnen ook flink wat nummers 3 door gaan: https://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal_2020#Beslissingscriteria

Ik heb het een tijdje terug uitgezocht en toen haalde bij mij Oranje de halve finale, maar toen dacht ik nog dat Van Dijk mee zou doen. En Duitsland haalde de finale terwijl ze derde werden in hun poule.

Een goede voorspelling is moeilijker dan ooit van te voren.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik was op de achtergrond ook al bezig om een EK Poule in elkaar te zetten voor Festileaks. Maar als jij het op je wilt pakken Brian en er meerdere vanuit Festileaks (die niet op het forum zitten) mee kunnen doen. Mag dat uiteraard.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Ik was op de achtergrond ook al bezig om een EK Poule in elkaar te zetten voor Festileaks. Maar als jij het op je wilt pakken Brian en er meerdere vanuit Festileaks (die niet op het forum zitten) mee kunnen doen. Mag dat uiteraard.
Ik voorzie een samenwerking...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik was op de achtergrond ook al bezig om een EK Poule in elkaar te zetten voor Festileaks. Maar als jij het op je wilt pakken Brian en er meerdere vanuit Festileaks (die niet op het forum zitten) mee kunnen doen. Mag dat uiteraard.
Ik doe dit soort dingen altijd heel low-key (ook gezien mijn gebrek met handigheid qua internet en pc-vaardigheid en dergelijke). Dus ik was van plan via een excel bestandje alles bij te houden. In 2 grote rondes voorspellen.
De eerste de poulefase qua stand en wedstrijden, de winnaar en runner-up, halve finalisten, kwartfinalisten en topscoorder.
De tweede ronde voorspellen beginnen na de poulefase. 1/8 finales voorspellen en opnieuw kwart/halve en hele finalisten. Dan telkens voor de volgende ronde (als bekend is wie zich heeft geplaatst) weer een voorspellingsronde doen.
Elke dag wou ik dan een overzichtje doen wat iedereen heeft voorspeld. Iedereen doet de voorspellingen in een PM'tje naar mij waar ik het in een excel bestand bij zet.

Als je dit naar niet alleen het forum wilt doen, komt er al meer bij kijken. Bedoel je dat als voor het festileaks team of op de socials? Als het voor het team is, laat ze dan eens op het forum actief worden ;) . Maar dan kunnen we even kijken wat we willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Verdomme... wat ik heb daar zin in. Onder het genot van wat koude biertjes in een iets te foute oranje kledij bij je vrienden in de armen springen van blijdschap als we een doelpuntje scoren. Dat was echt even geleden en staat zelfs los van corona.

Blijf toch altijd mooi die eind toernooien als Nederland meedoet.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante en Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken