EK Voetbal 2021

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Het gerucht gaat dat het verzoek van Eriksen zelf was om door te spelen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Ik dacht eerst dat hij gewoon domweg struikelde, maar de reactie van de scheids en omstaanders zei al meteen genoeg.
Ik vond het ook wel 'mooi' om te zien hoe Kjaer en Schmeichel zijn vriendin gingen troosten op zo´n moment waarbij je zelf toch ook helemaal van slag bent.
Jep en dan staan de echte leiders op.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.174
2.979
Dat was een bewogen avond gisteren. Gelukkig lijkt het goed te komen met Eriksen (dat is iets dat ik niet kon voorspellen).
Daarna een weinig spectaculaire maar toch dominerende wedstrijd van België, dat was inderdaad weer goed voor mijn pronostiek!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Dat was een bewogen avond gisteren. Gelukkig lijkt het goed te komen met Eriksen (dat is iets dat ik niet kon voorspellen).
Daarna een weinig spectaculaire maar toch dominerende wedstrijd van België, dat was inderdaad weer goed voor mijn pronostiek!
Jij staat ook gewoon op de eerste pagina van alle spelers die meedoen haha
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.174
2.979
Ja, 30ste van meer dan 16000 spelers! Maar goed, in deze fase betekent dat nog niet veel. Het geluk zal volgens mij snel gedaan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.369
Tot nu toe nog niet het EK wat ik ervan gehoopt had. Tuurlijk we zijn nog maar een paar wedstrijden bezig, maar heb toch nog maar weinig echt leuke dingen gezien. Al zou je het aan de uitslagen niet afzien, ik vond de wedstrijd van België (op het monster Lukaku na) en vooral die van Italië ook nog maar weinig spektakel. Puur qua voetbal zelf dan, aangezien Eriksen natuurlijk sowieso alles overschaduwt.
Ook Engeland - Kroatië vond ik toch tegenvallen. Hopen dat Oranje daar verandering in brengt vanavond!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Tot nu toe nog niet het EK wat ik ervan gehoopt had. Tuurlijk we zijn nog maar een paar wedstrijden bezig, maar heb toch nog maar weinig echt leuke dingen gezien. Al zou je het aan de uitslagen niet afzien, ik vond de wedstrijd van België (op het monster Lukaku na) en vooral die van Italië ook nog maar weinig spektakel. Puur qua voetbal zelf dan, aangezien Eriksen natuurlijk sowieso alles overschaduwt.
Ook Engeland - Kroatië vond ik toch tegenvallen. Hopen dat Oranje daar verandering in brengt vanavond!
Is vaak zo in die eerste speelrondes he.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Voor zowel Den-Fin als voor Eng - Kroatie geld een beetje hetzelfde
Beide wedstrijden begonnen veelbelovend, maar zakten daarna ver weg.
Al is dat in het geval van Denemarken natuurlijk logisch.
Ik hoop dat de Denen zich kunnen herpakken, want ze begonnen echt leuk
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Tot nu toe nog niet het EK wat ik ervan gehoopt had. Tuurlijk we zijn nog maar een paar wedstrijden bezig, maar heb toch nog maar weinig echt leuke dingen gezien. Al zou je het aan de uitslagen niet afzien, ik vond de wedstrijd van België (op het monster Lukaku na) en vooral die van Italië ook nog maar weinig spektakel. Puur qua voetbal zelf dan, aangezien Eriksen natuurlijk sowieso alles overschaduwt.
Ook Engeland - Kroatië vond ik toch tegenvallen. Hopen dat Oranje daar verandering in brengt vanavond!
Is natuurlijk meestal zo in de eerste speelronde he. Nu moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat dit een enorm kwalitatief ek wordt doordat het al een zeer druk seizoen is geweest voor de spelers en ik het gevoel heb dat er redelijk wat spelers al redelijk vermoeid zijn.
Voor zowel Den-Fin als voor Eng - Kroatie geld een beetje hetzelfde
Beide wedstrijden begonnen veelbelovend, maar zakten daarna ver weg.
Al is dat in het geval van Denemarken natuurlijk logisch.
Ik hoop dat de Denen zich kunnen herpakken, want ze begonnen echt leuk
Hoop ook echt dat de Denen zich nog kunnen herpakken. Had echt heel erg grote verwachtingen van dat land, maar gezondheid Eriksen (en andere spelers) primeert nu natuurlijk op het sportieve.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.369
Mijn verwachtingen van dit EK waren gelukkig inderdaad ook niet hoog nee mede door wat @warriorandweirdo zegt.
Al ben ik het niet eens met "dat dit vaak zo is in de eerste speelrondes".
Op het WK2018 had je op dag 1 een 5-0 en op dag 2 meteen zo'n beetje dé wedstrijd van het toernooi met Spanje - Ronaldo. Op het WK2014 op dag 2 die wedstrijd van Spanje tegen Nederland.
Maar goed we zijn nog maar een paar dagen bezig natuurlijk. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken