Eerste keert RW vragen

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
14
13
Omdat we de line-up van DTRH (nog steeds) een beetje vinden tegenvallen, overwegen we om naar Rock Werchter te gaan (voor het eerst). Ons lijkt camping A1 het handigst (lekker dichtbij) en ook nog beschikbaar ;). We zouden dan willen parkeren op A8. Hoe werkt dat op RW? Op de meeste NL festivals koop je vooraf een parkeerticket. Soms (Pinkpop) kies je voor welke parking. Hoe zorg ik dat ik kan parkeren op A8? Is dat een kwestie van op tijd zijn? Enig idee hoe laat ‘op tijd’ is? Tot slot, ik neem aan dat campingtickets voor A1 € 37 per persoon is en niet per tent, klopt dat?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Ik heb altijd zonder problemen kunnen parkeren op A8 (stortbui editie 2016 niet meegerekend) terwijl ik op donderdagochtend aankwam. Volgens mij is daar wel veel plek over het algemeen en hoef je daar niet heel bang voor te zien als je een beetje op tijd komt. Je hoeft niet van te voren een P ticket te kopen.

Je betaalt per persoon en niet per tent op de camping. Zouden ze zichzelf ook in de vingers snijden anders heb je groepen die met 20 man in een tent gaan liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Geert.vG

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
14
13
Dank je @Brian! Dit gaat mijn eerste Belgische festival in een heeeele lange tijd worden. Laatste keer was nog in Torhout (1992). Toen ook al met de Red Hot Chili Peppers 👴 (en heel veel regen).

We gaan meestal naar festivals in NL en daar is het niet nodig om extra tickets te kopen voor de camping (PP, LL, DTRH, BKS), maar juist wel voor de parking.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.282
Via Haacht aan komen rijden en de borden volgen. Even opletten dat je bij A8 komt. Je kunt het ook even aan de verkeersregelaars vragen, die zijn erg behulpzaam.

Muv 2016 ook altijd probleemloos kunnen parkeren aan de A kant. Vriendinnen die meestal donderdagmiddag of -avond komen ook altijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Geert.vG

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Vanaf wanneer kan je eigenlijk gebruik maken van het gratis ticket voor de trein?
Vanaf de woensdag neem ik aan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken